משטרת דובאי: מצאנו DNA בזירת החיסול של מבחוח

האם חקירת חיסולו של מבחוח מסתעפת פעם נוספת? במשטרת דובאי מדווחים הערב כי DNA של אחד המחסלים נמצא בזירת הרצח, לצד מספר טביעות אצבעות ■ כעת, טוען מפקד המשטרה, אין ספק יותר באשר לזהות המחסלים ורק נותר לתפוס אותם

מפקד משטרת דובאי דחי חלפן תמים אמר הערב כי בידי חוקרי המשטרה DNA של אחד מחברי חוליית החיסול של בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח.

רשת אל ערבייה מדווחת הערב כי מפקד המשטרה ציין בנוסף שהחוקרים מחזיקים אף בטביעות אצבע של חברים נוספים בחוליה. "בידינו DNA מהזירה בה התקיים הפשע והוא שייך לפושעים", אמר תמים.

לפי הדיווח באל ערבייה אין למשטרה בדובאי ספק באשר לזהות המתנקשים לאחר מציאת ה-DNA וטביעות האצבע. בשלב הבא מתכוון מפקד המשטרה להתחיל בתהליך דיפלומטי מול מדיניות אירופיות שדרכוני אזרחיהן זויפו לצורך החיסול, ואולי אף מול ארה"ב, כדי להביא לדין את חוליית המחסלים. "הפשע לא יועיל", אמר תמים בפנייה למוסד הישראלי.

דובאי מחמוד אל מבחוח חמאס / צלם: רויטרס
 דובאי מחמוד אל מבחוח חמאס / צלם: רויטרס

26 מחסלים השתתפו בחיסול מבחוח ביום רביעי פרסמה משטרת דובאי את שמותיהם ותמונותיהם של 15 חברי חולייה נוספים שהיו מעורבים בהתנקשות ברב המרצחים - חמש מהן נשים. על פי ההערכות במשטרה, היו הדמויות החדשות שנראות בסרטוני מצלמות האבטחה מעורבות בעיקר בתצפיות, במעקבים ובהכנות המוקדמות לפני החיסול במלון "הבוסתן".

בדובאי ציינו כי הצליחו לעלות על עקבותיהם של החשודים החדשים בזכות שימוש בכרטיסי אשראי שהונפקו באותו בנק אמריקני. עוד נמסר כי שלושה מחברי החולייה, שמנתה 26 בני אדם, השתמשו בדרכון אוסטרלי, שלושה בדרכון אירי ושישה נוספים היו בעלי דרכון בריטי.