אחרי 4 שנים והשקעה של 80 מיליון שקל: דניאל יאמר עוזב את מכבי נתניה

בהודעה רשמית שפירסם אמר הבעלים הגרמני של מכבי נתניה: "אני עוזב בכאב, אבל בלב שלם. ראיתי העונה את הצד המכוער של הכדורגל; הבטיחו לי המון דברים, אבל עדיין אין לקבוצה אצטדיון ומגרשי אימון"

4 עונת אחרי שרכש את מכבי נתניה, הודיע היום (א') דניאל יאמר כי יעזוב את המועדון בתום העונה. יאמר פרסם הודעה רשמית באתר הקבוצה, לאחר פגישה שקיים עם חברי הנהלת המועדון, ושבה נכח גם המאמן ראובן עטר.

בפגישה אמר יאמר לנוכחים: "ראיתי העונה את הצד המכוער של הכדורגל. הבטיחו לי המון דברים לפני ארבע שנים ועכשיו רגע לפני העונה החמישית אין עדיין אצטדיון ומגרשי אימון לקבוצה הבוגרת וגם הקהל לא מגיע ולא כיבד אותי".

יאמר גם ציין כי "הרגשתי העונה מאוים, הייתי צריך לשכור מאבטח שייגן על משפחתי ועל ביתי. אני חושב שאם אדם נותן כל כך הרבה הוא צריך לקבל מינימום כבוד. זה כסף שלקחתי מהילדים שלי. אסיים את העונה בצורה טובה, אעמוד בהתחייבויות שלי אך בעונה הבאה לא אמשיך. אני עוזב את מכבי נתניה בכאב אבל בלב שלם. אהיה מוכן לעזור לקבוצה בעתיד".

יאמר ביקש מהמנכ"ל גיל לב ומחבר ההנהלה קובי בלדב למצוא דרך להמשיך ולקיים את הקבוצה גם בעונה הבאה.

על-פי הערכות, יאמר השקיע במכבי נתניה כ-80 מיליון שקלים מאז נכנס לקבוצה לפני ארבע שנים. ב-2006 הוא רכש את הקבוצה עבור 2 מיליון דולר.