אלונה ברקת: אעזוב את הפועל באר-שבע בסוף העונה

עוד אחת שנמאס לה מהכדורגל: יממה אחרי שדניאל יאמר הודיע כי יפסיק לתמוך במכבי נתניה, גם הבעלים של הפועל ב"ש עוזבת ■ הסיבה? "ברגע שהתנהגות האוהדים גלשה לאלימות, לא יכולתי לעבור לסדר היום"

בעלי ההון ממשיכים לנטוש את הכדורגל הישראלי. יממה אחת בלבד לאחר שדניאל יאמר, בעלי מכבי נתניה, הודיע כי יפסיק לתמוך בקבוצה בסוף העונה, גם אלונה ברקת, הבעלים של הפועל ב"ש, אמרה היום (ב') כי תעזוב את המועדון כשתסתיים העונה.

"החלטתי לעזוב את הקבוצה, ראיתי שאני לא יכולה להמשיך ככה", אמרה ברקת במסיבת עיתונאים שכינסה. "העזיבה של גיא עזורי היתה קו אדום. באווירה שנוצרה, אני לא יכולה להמשיך". כזכור, אתמול החליט גיא עזורי, מאמן הקבוצה, להתפטר בעקבות תקרית אלימה בינו לבין האוהדים.

"אני מאוד מאוד אוהבת את הקבוצה, השקעתי בה את מיטב כספי ונשמתי", אמרה ברקת. "האמנתי שאפשר יהיה להקים קבוצה שתחזור לצמרת הכדורגל הישראלי".

"אעמוד בהתחייבויות, אבל בעתיד אשמח אם האוהדים יקימו עמותה וייקחו את הקבוצה על עצמם", הוסיפה. "האווירה היתה לא נעימה מספר חודשים", סיפרה ברקת, "אוהדים יכולים למחות ולהעיר, אבל ברגע שזה גולש לאלימות יש קו אדום שנחצה, ולא הייתי יכולה לעבור על כך לסדר היום".

ברקת רכשה את הפועל ב"ש מידיו של אלי זינו ב-2007 עבור סכום של כ-8.7 מיליון שקל. היא הצליחה להחזיר את הקבוצה לליגת העל העונה, ואף העמידה לה את התקציב החמישי בגובהו בישראל (כ-25 מיליון שקל). ארבעה מאמנים שונים עברו בב"ש במהלך תקופתה: גילי לנדאו, גיא לוי, מרקו בלבול וגיא עזורי.