HOT השיקה מערכת CRM חדשה בעלות של 10 מיליון שקל

המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד וידידותי המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית, במטרה לשפר את איכות מתן המענה ללקוחות

חברת HOT השיקה מערכת CRM חדשה לניהול קשרי לקוחות, שאמורה לשדרג ולשפר את איכות מתן המענה ללקוחות. לדברי החברה, עלות הפרויקט, אשר נמשך מעל לשנה ונחשב לאחד המורכבים מסוגו, מוערכת בכ-10 מיליון שקל.

המערכת, שתשמש כ-4,500 נציגי שירות לקוחות ומכירות, תספק לנציגים ממשק אחיד מודרני וידידותי, המאפשר עבודה על מספר מערכות בו-זמנית. כמו כן נותנת המערכת תמונת לקוח מלאה, אמיתית ומעודכנת, המאפשרת מבט כולל ומרוכז על פעילות הלקוח, ויכולות רבות בניהול פניות ומעקב אחר בקשות.

פרויקט ה-CRM נוהל במהלך השנה האחרונה טרם השקתו על-ידי חטיבת מערכות המידע של החברה, בניהולו של ערן שפיר, כאשר בראש הפרויקט עמד גבי שגיא, ובשיתוף עם חברת מטריקס, אשר פיתחה וביצעה התאמות של מערכת ה-CRM של People Soft על-פי דרישות החברה.