משרד ארדינסט-בן נתן ממשיך לצמוח: צירף 5 עורכי דין חדשים

עו"ד גיורא ארדינסט, ממייסדי המשרד: "התחושה בפתיחת שנת 2010 היא תחושה טובה בסך-הכל. אין אופוריה - אך גם אין סיבה לצריכה עודפת של פרוזאק"

שנת 2010 מסתמנת כבר עתה כשנת ההתאוששות במשרדי עורכי הדין, שמתחילים לגייס כוח-אדם חדש לביצוע העבודה שהולכת ומתווספת אט-אט.

את מגמת הצמיחה המתחדשת מסמל החודש משרד עורכי הדין ארדינסט-בן נתן, שצמח בכ-10% בחודש האחרון, כאשר צירף אל שורותיו 5 עורכי דין חדשים. בנוסף צירף המשרד שותפה חדשה אל מעגל השותפות: עו"ד עדי צנטנר, המרכזת את פעילות המשרד בתחום שוק ההון וניירות הערך. כעת מונה המשרד 53 עורכי דין, מתוכם 12 שותפים.

לדברי עו"ד גיורא ארדינסט, ממייסדי המשרד, הצמיחה במשרדם מעולם לא נפסקה. "לאורך השנים מקפיד המשרד על גידול רציף ואורגני בעיקרו. הגידול נעשה בקצב המאפשר לנו לשמור על תרבותנו הארגונית ועל השליטה בנעשה במשרד". עם זאת, ארדינסט משדר אופטימיות זהירה בנוגע למצבם של עורכי הדין השנה. "התחושה בפתיחת שנת 2010 היא תחושה טובה בסך-הכל. אין אופוריה, אך גם אין סיבה לצריכה עודפת של פרוזאק".

* האם המשבר הכלכלי מאחורינו?

"האווירה הכללית שונה בפירוש מהאווירה שהורגשה לפני כשנה. ברור שתחזיותיהם של רואי השחורות התבדו, לפחות בחלקן, ולא היינו עדים למשבר נוסח משבר שנות ה-30 בארה"ב. עם זאת, מה שקרה הוא שלצורך יציאה מהמשבר הומר חלק ניכר מהחוב התאגידי בחוב מדינתי, וייתכן כי מכיוון זה יפרוץ המשבר הבא, שאת ניצניו רואים כבר עתה בכלכלות יוון, ספרד ואירלנד, אשר מעוררות דאגה רבה".

* מהם האתגרים שעימם יתמודדו עורכי הדין בשנת 2010?

"הפערים הקיימים בין האווירה בשוק ההון ובתאגידים הגדולים, שהיא אווירה של 'המשבר מאחורינו', לבין היקף הפעילות הריאלית, שם עדיין מורגשים זנבות המשבר".

עורכי הדין החדשים

- עו"ד תומר ויסמן - עוסק בליטיגציה ובבוררויות בתחומי המשפט המסחרי, אזרחי ומינהלי. טרם הצטרפותו למשרד התמחה אצל נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש, ועבד כעורך דין בCravath,Swaine & Moore-, מהמשרדים המובילים בארה"ב.

- עו"ד אבי מיליקובסקי - מתמחה אף הוא בליטיגציה ובבוררויות בתחומי המשפט המסחרי, אזרחי ומינהלי. התמחה אצל המשנה לנשיא בית המשפט העליון, השופט מישאל חשין, ואצל הנשיא לשעבר של העליון, השופט אהרן ברק. בהמשך, עבד כעורך דין במשרד עוה"ד יגאל ארנון.

- עו"ד אילן גרינשטיין - מתמחה במיזוגים ורכישות, בהיי-טק ובמשפט מסחרי. התמחה אצל שופט בית המשפט העליון, יורם דנציגר. משמש כעוזר מחקר של שר המשפטים לשעבר פרופ' דניאל פרידמן באוניברסיטת תל-אביב וכעוזר מחקר בלשכת שר המשפטים.

- עו"ד יעל לבין - מתמחה בניירות ערך ובשוק ההון; בייעוץ לחברות ציבוריות ופרטיות בפעילותן השוטפת, בהיבטים של דיני חברות ודיני ניירות ערך. טרם הצטרפותה למשרד עבדה במשרד עוה"ד מישל אוחיון.

- עו"ד תמי רנד-פורמן - מתמחה במיזוגים ורכישות, בהיי-טק ובמשפט מסחרי.