בונוסים לזכייה במונדיאל: הספרדים נדיבים, הגרמנים קצת פחות

התאחדות הכדורגל הספרדית תעניק 550 אלף אירו לכל אחד משחקני הסגל עבור זכייה בגביע העולמי בדרום אפריקה ■ הגרמנים יסתפקו ב-250 אלף אירו בלבד

התאחדות הכדורגל הספרדית תעניק בונוס בסך 550 אלף אירו לכל אחד מ-23 שחקני הסגל, עבור זכייה בגביע העולם בדרום אפריקה. כך מפרסם "האל מונדו דפורטיבו".

מדובר בסכום גבוה משמעותית לעומת הבונוס לו זכו שחקני הנבחרת לפני שנתיים עבור הזכייה ביורו 2008, שהסתכם ב-250 אלף אירו לשחקן. עם זאת, עדיין מדובר בבונוסים נמוכים משמעותית מאלו שייקבלו השחקנים הספרדים של ריאל מדריד, למשל, להם מבטיח הנשיא פלורנטינו פרז סכום של של 900 אלף אירו עבור זכייה ב"דאבל" - אליפות ה"לה ליגה" וזכייה בצ'מפיונס ליג.

ההתאחדות האנגלית קבעה את הבונוס המקסימלי למקרה של זכייה על 450 אלף אירו לשחקן, ובנבחרת ברזיל יוענקו כ-300 אלף אירו לשחקן. על-פי "הבילד" הגרמני, יקבלו השחקנים המקומיים 250 אלף אירו עבור זכייה במונדיאל.

המענקים המוגדלים הם גם תוצאה של העלאת הבונוסים של פיפ"א ב-60% עבור הנבחרות המשתתפות בגביע העולם, בהשוואה לסכום ששולם בגרמניה 2006. הנבחרת שתזכה בטורניר תיקח הביתה את הבונוס הגבוה אי פעם שחילקה פיפ"א - 30 מיליון דולר.