נייס מוסיפה פתרון זמן-אמת תחת חליפת הפתרונות העסקיים

פתרון זמן-אמת (Real-Time Guidance) מספק לנציגי השירות המלצות לנקיטת "הפעולה הבאה הטובה ביותר" בזמן אמת, במהלך שיחת טלפון או צ'אט עם לקוח ■ "יכולת זו משפיעה על המאמצים לשיפור חווית הלקוח"

נייס מערכות הודיעה היום (ה') על הוספת פתרון זמן-אמת לביצוע אנליזות של תהליכים עסקיים מהותיים תחת חליפת הפתרונות העסקיים של NICE SmartCenter.

פתרון זמן-אמת (Real-Time Guidance) מספק לנציגי השירות המלצות לנקיטת "הפעולה הבאה הטובה ביותר" בזמן אמת, במהלך שיחת טלפון או צ'אט עם לקוח. הפתרון שמציעה נייס מסייע בשיפור חווית הלקוח, מיקסום מכירות, הפחתת שיעורי נטישת לקוחות והבטחת תאימות לנהלים ורגולציות.

"היכולת לנתח בזמן-אמת מידע שבסיסו אינטראקציות עם הלקוח ולהעביר הנחיות לנציגי מוקדי שירות בזמן-אמת מהווה מרכיב חשוב כאשר מנסים למקסם את האינטראקציות עם הלקוחות," אמר ג'ים דייוויס, מנהל מחקר בגרטנר.

"יכולת זו משפיעה על המאמצים הנעשים לשיפור חווית הלקוח, היעילות התפעולית והתוצאות הבאות לידי ביטוי במכירות", הוסיף.