ניופאן וסטימצקי ישיקו את הספר האלקטרוני הראשון בישראל

מדובר בספר בעל מסך מגע בגודל 6 אינץ', עם אפשרות להורדת אלפי כותרים מאתר מיוחד שיכיל כותרים של ספרים בעברית ■ משתמשי הספר האלקטרוני בשלב זה יהיו קהלים מוגדרים במסגרת פיילוט

ניופאן ורשת סטימצקי ישיקו בקרוב את הספר האלקטרוני הראשון בישראל בשפה העברית. מדובר בספר דק בעל מסך מגע בגודל 6 אינץ', עם אפשרות להורדת אלפי כותרים למכשיר מאתר מיוחד שיכיל כותרים של ספרים בעברית. ההורדה תתאפשר הן באמצעות WiFi והן בעזרת חיבור USB.

בהתאם להחלטת החברות, משתמשי הספר האלקטרוני בשלב זה יהיו קהלים מוגדרים במסגרת פיילוט, שבסופו ובהתאם לאבחונו ישווק המכשיר גם לקהל הרחב.

על הצד הטכנולוגי של הפרויקט אמונה חברת ידיעות טכנולוגיות. בחברה עובדים בחודשים האחרונים על גיור המכשיר, יכולת הקריאה והניווט בעברית, הצפנת הקבצים ועוד. החברה גם פיתחה את אתר האינטרנט שיושק עם תחילת המכירות ויהווה את אתר הסחר של הפרויקט.

הספר האלקטרוני משתמש בטכנולוגית E-ink (דיו אלקטרוני) ללא תאורה אחורית, אשר אינה מעייפת את העיניים ומדמה חווית קריאה של נייר. מאז השקתו בעולם בשפה האנגלית נמכרו כבר כ-3 מיליון ספרים.

צביקה שיינפלד, סמנכ"ל השיווק של ניופאן, מציין כי "מעבר לבשורת המוצר המהפכני עבור קהל הקוראים בישראל, מדובר במהלך אסטרטגי של ניופאן וכניסתה לתחום התוכן הדיגיטלי ולתחומים נוספים המשיקים לתחומי הליבה של החברה. במהלך השנה האחרונה הרחיבה הקבוצה את פעילותה בתחום המחשבים והתקשורת, ומהלך זה מהווה צעד סינרגטי לתמהיל מוצריה של ניופאן. אנו משיקים את הספר עם מאות רבות של ספרים בעברית, וצופים כי במהלך השנה יתווספו אלפי כותרים נוספים, ומספר גדול של הוצאות ספרים יצטרפו למהלך בקרוב. הספרים האלקטרוניים המשווקים בעולם זוכים להצלחה רבה ונמצאים ברשימת רבי-המכר של הוצאות ספרים ובאמזון".

"מעבר לייחודו של הספר והנוחות הרבה בשימושו הן בבית, בטיול או בנסיעת עסקים, מדובר בחיסכון עצום בנייר שיבוא לידי ביטוי בהורדה ושמירה של אלפי ספרים. חתמנו על הסכמים עם שניים מיצרני מכשירי הספר האלקטרוני המובילים בעולם בתחום, יחד איתם ביצעה ניופאן פיתוח והתאמה של המכשירים לשוק הישראלי. ניופאן הקימה והכשירה מערך שירות לקוחות ייעודי הכולל נציגים שיטפלו בנושא ויתנו תמיכה ONLINE למשתמשים", הוסיף שיינפלד.