אושרו להפקדה שתי תוכניות לאזורי תעסוקה בתל-מונד ובקדימה

התוכנית בתל-מונד היא ביוזמת החברה הכלכלית תל-מונד, והיא מתייחסת לשטח בחלקו המערבי של היישוב ■ בנוסף לשטחי התעסוקה בהיקף של 49 אלף מ"ר מציעה התוכנית 9,200 מ"ר למבנים ולמוסדות

שטחי התעסוקה באזור השרון מתרחבים: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז החליטה להפקיד תוכנית ל-49 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ביישוב תל מונד ולהפקיד תוכנית נוספת להרחבת אזור התעסוקה קדימה-צורן.

התוכנית בתל מונד היא ביוזמת החברה הכלכלית תל מונד והיא מתייחסת לשטח בחלקו המערבי של היישוב. בנוסף לשטחי התעסוקה בהיקף של 49 אלף מ"ר מציעה התוכנית 9,200 מ"ר למבנים ולמוסדות. הוועדה החליטה להפקיד תוכנית זו בתנאים וקבעה שיש להרחיב את תל מונד לצורך הקמת אזור תעסוקה, היות שבישוב אין כיום אזור תעסוקה וישנם מעט מאוד שטחי תעסוקה משולבים בשכונות המגורים.

התוכנית בקדימה-צורן היא ביוזמת המועצה המקומית קדימה-צורן והיא מתייחסת לשדרוגו הורחבו של אזור התעסוקה הקיים במערב היישוב, סמוך לכביש 4, בשטח כולל של כ-60 דונם להקמת מבני תעשייה, מסחר ומוסדות ציבור בהיקף של כ-30 אלף מ"ר לתעסוקה וכ-10,000 מ"ר למבני ציבור ומוסדות חינוך. תוכנית זו אף היא תופקד בתנאים.