אחרי 3 חודשים: אל-על מפסיקה למכור כרטיסי טיסה מוזלים

באל-על הסבירו כי ההחלטה התקבלה "בשל אי-כדאיות כלכלית ושירותית של מחלקת ה'בייסיק', ועפ"י משאלים שערכה החברה מהם עולה בוודאות כי נוסעי אל-על מעדיפים לשלם מחיר קבוע וליהנות ממכלול השירותים בטיסה"

3 חודשים לאחר שהחלה בתכנית פיילוט למכירת כרטיסי טיסה זולים במחלקה נפרדת (בייסיק), החליטה חברת התעופה אל-על להפסיק במכירת כרטיסים אלה.

במסגרת זו הציעה אל-על אפשרות לרכוש כרטיס טיסה מוזל שאינו כולל ארוחות, כאשר את הארוחות היה ניתן לקהל תמורת תשלום נוסף, כפי שמקובל בחברות תעופה המציעות כרטיסי טיסה זולים (‏Low Cost‏).

באל-על הסבירו כי ההחלטה התקבלה "בשל אי-כדאיות כלכלית ושירותית, ועל-פי משאלים שערכה החברה מהם עולה בוודאות כי נוסעי אל-על מעדיפים לשלם מחיר קבוע וליהנות ממכלול השירותים בטיסה".

עוד ציינו באל-על כי "הקצאות המושבים שיועדו למחלקה זו תשולבנה במסגרת מחלקות התמחור השונות באל-על, באופן שיורחב היצע המושבים במחלקות התיירים". ‏