3 חודשים לאחר שהחלה בתכנית פיילוט למכירת כרטיסי טיסה זולים במחלקה נפרדת (בייסיק), החליטה חברת התעופה אל-על להפסיק במכירת כרטיסים אלה.
במסגרת זו הציעה אל-על אפשרות לרכוש כרטיס טיסה מוזל שאינו כולל ארוחות, כאשר את הארוחות היה ניתן לקהל תמורת תשלום נוסף, כפי שמקובל בחברות תעופה המציעות כרטיסי טיסה זולים (Low Cost).
באל-על הסבירו כי ההחלטה התקבלה "בשל אי-כדאיות כלכלית ושירותית, ועל-פי משאלים שערכה החברה מהם עולה בוודאות כי נוסעי אל-על מעדיפים לשלם מחיר קבוע וליהנות ממכלול השירותים בטיסה".
עוד ציינו באל-על כי "הקצאות המושבים שיועדו למחלקה זו תשולבנה במסגרת מחלקות התמחור השונות באל-על, באופן שיורחב היצע המושבים במחלקות התיירים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.