ייצוגית: דור-אלון לא מעניקה את ההנחה המובטחת ברשת אלונית

התובע: הובטח לחברי מועדון ‏YOU‏ כי בכל רכישה ב"אלונית" יקבלו הנחה של 10% - אך בחלק מהחנויות לא מוענקת הנחה כלל, ובחלק אחר מוענקת הנחה של 5% ■ "הקופאית אמרה לי: 'זה בולשיט הכרטיס-מועדון הזה'"

‎‎לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה הבוקר (ד') בקשה לאישור תביעה ייצוגית בסך כ-50 מיליון שקל נגד חברת דור-אלון , מועדון הלקוחות "רבוע כחול-דור אלון" וחברת מגה קמעונאות.

זאת, בטענה כי חנויות רשת חנויות הנוחות "אלונית", השייכות לנתבעים, נמנעות מלהעניק הנחות לחברי מועדון הלקוחות ‏‎"‏YOU‏"‎‏ - בניגוד להתחייבות הנתבעים כלפיהם.

התובע, אריאל איציקוביץ, טוען באמצעות עוה"ד יצחק אהרונוב ושלומי הס, כי הובטח לחברי מועדון הלקוחות כי בכל רכישה שיבצעו באחת החנויות ברשת "אלונית" יזכו לקבל הנחה בשיעור של 10%. לטענתו, בפועל בחלק מהחנויות ברשת "אלונית" לא מוענקת הנחה כלל, ובחלק אחר של החנויות מוענקת הנחה בשיעור של 5% בלבד.

‏לדברי התובע, באחד המקרים הוא ביקש לקבל הנחה באחת מחנויות רשת "אלונית", אך נענה על-ידי הקופאית: "זה בולשיט הכרטיס-מועדון הזה".

לטענתו, הפרת ההסכמים מצביעה על שיטה שבה נוקטת דור-אלון ביחס לכל לקוחותיה חברי מועדון "‏YOU‏", שמספרם עומד על כחצי מיליון. ‏‎‎‏(ת.צ 1870703-10).

מדור-אלון נמסר כי "החברה עומדת בהתחייבותה למתן הנחה של 10% בחנויות הנוחות 'אלונית' למחזיקי כרטיס מועדון YOU, והיא תגיב לתביעה ברגע שזו תגיע לידיה, לרבות הפגיעה לכאורה בשמנו הטוב".