מקאן מצטרף למכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

היקף התקציב עומד על 12 מיליון שקל ■ לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים

המכרז על תקציב הפרסום של קניוני ישראל מתרחב: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום מקאן-אריקסון הצטרף להתמודדות על התקציב בהיקף של כ-12 מיליון שקל. לא מן הנמנע כי בעקבות חשיפת המכרז ב"גלובס" יצטרפו להתמודדות משרדי פרסום נוספים.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בעקבות הכוונה לערוך מהלך מיתוג נרחב הוחלט בקניוני ישראל להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום צדר-יריב, שטיפל עד עתה בתקציב, ולהתקשר עם משרד פרסום גדול יותר.

עם זאת, בקבוצה לא הוחלט אם להמר על משרד גדול שיכול להשתמש בניסיון עשיר מול עסקים בתחומים רבים ומגוונים - או במשרד פרסום קטן יותר בו עתיד לכאורה התקציב ליהנות מתשומת-לב גבוהה יותר.

לכן נעשתה פנייה ראשונה לשני סוגי המשרדים: אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי הוזמנו להשתתף מקטגוריית המשרדים הגדולים, ויורו תל-אביב וענבר-מרחב-שקד הוזמנו לקחת חלק מקטגוריית המשרדים הבינוניים-קטנים.

בשנים האחרונות הלכה והתגברה בקבוצות הקניונים ההבנה כי פרט לטיפול נקודתי בכל קניון יש לטפל פרסומית-שיווקית גם בכל הנוגע לתדמית הקבוצה עצמה. כפועל יוצא מכך הצטיידו רוב קבוצות הקניונים במשרדי פרסום בינוניים עד גדולים, שהחלו לבצע עבורם מהלכים בסדרי-גודל משמעותיים. קניוני ישראל נותרה עד כה מאחור בעניין זה, על אף שהיא קבוצת הקניונים הגדולה בישראל המונה 18 קניונים.