חברה-בת של "דן" תקים תבנה שני מגדלי מגורים ברמת-גן

‎‎נהור, חברה-בת של חברת התחבורה הציבורית דן, רכשה מגרש בשטח 6 דונם בין הרחובות ז'בוטינסקי, המבדיל והמעפיל ברמת-גן, בתמורה ל-93 מיליון שקל, מחברת חי פארק טאוארס

‎‎נהור, חברה בת של חברת התחבורה הציבורית דן, רכשה מגרש בשטח 6 דונם בין הרחובות ז'בוטינסקי, המבדיל והמעפיל ברמת גן בתמורה ל-93 מיליון שקל מחברת חי פארק טאוארס. נהור הודיעה היום (ב') כי בכוונתה להקים במקום שני מגדלי מגורים בני 28 קומות ו-100 דירות כל אחד בהיקף כולל של 54 אלף מ"ר.

במגדלים יוצעו דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, וישולב במתחם המגורים גם מרכז מסחרי בשטח של 2,500 מ"ר. דירת 3 חדרים בשטח של 90 מ"ר תעלה כ-1.5 מיליון שקל, נמסר מהחברה. הבניה צפויה להתחיל בעוד כחצי שנה ולהמשך כשלוש שנים, אך טרם נבחר קבלן מבצע לפרויקט.

‏עסקה זו מצטרפת לרכישת מתחם הולילנד בירושלים בכ-145 מיליון שקל; לאחרונה, רכשה נהור (60%) במשותף עם רמי לוי שיווק השקמה (40%), את המתחם מאת הנאמנים וכונס הנכסים של חברת נידר. בנוסף, מקימה נהור בימים אלה פרויקט מגורים בהיקף של 300 יחידות דיור בשכונת אם המושבות בפתח תקווה.

פרויקט המגורים בז'בוטינסקי יתוכנן על-ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, וישווק על-ידי חברת אלדר שיווק. מחברת נהור נמסר עוד כי החברה בוחנת מספר עסקאות נוספות בתחומי הנדל"ן למגורים ובתחום הנדל"ן המניב.