קומטאץ' רוכשת עוד מניות שלה בהיקף של עד 5 מיליון דולר

תוכנית זו ממשיכה את התוכנית הקודמת שבוצעה בהצלחה בשנים 2008-2009, ובמסגרתה החברה רכשה בחזרה מניות בסכום כולל של כ-4.9 מיליון דולר ■ הרכישה החוזרת של המניות תמומן באמצעות הון חוזר

חברת קומטאץ' , הפועלת בתחום אבטחת דואר אלקטרוני ו-web, הודיעה כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית נוספת לרכישה חוזרת של מניות החברה בשוק הפתוח או באמצעות עסקות במשא ומתן פרטי, בסכום כולל של עד 5 מיליון דולר .

תוכנית זו ממשיכה את התוכנית הקודמת שבוצעה בהצלחה בשנים 2008-2009, ובמסגרתה החברה רכשה בחזרה מניות בסכום כולל של כ-4.9 מיליון דולר. הרכישה החוזרת של המניות תמומן באמצעות הון חוזר.

קומטאץ' דיווחה כי נכון ל-31 בדצמבר, 2009, הסתכמו המזומנים נטו ב-17.3 מיליון דולר, ומאמינה כי מקורות המזומן שבידיה, לאחר ביצוע התוכנית, יתאימו עבור המשך יישום המטרות שהחברה הציבה לעצמה. התוכנית תחל באופן מיידי, ותנאיה ייבדקו על בסיס רבעוני בידי דירקטוריון החברה.

גדעון מנטל, יו"ר ומנכ"ל קומטאץ', אמר כי "כפי שאמרנו בעת פרסום תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2009, אנו בטוחים בכיוון אליו החברה הולכת. אנו מוסיפים לחפש אחר דרכים להמשיך להציף ערך לבעלי המניות שלנו, ואנו מאמינים שתנאי השוק הנוכחיים מאפשרים הזדמנות נוספת עבור החברה לעשות כן באמצעות רכישה חוזרת זו של מניות. יישום תוכנית זו לא ימנע מאיתנו מלהמשיך לחפש אחר עסקות פוטנציאליות, המיועדות להאיץ את תוכנית ההתרחבות של החברה".