המוצר של החברה מאפשר כריית מידע לגבי תרופות ספציפיות מרחבי האינטרנט ומרשתות חברתיות, עבור חולים ועבור חברות התרופות עצמן
גדעון מנטל הקים חברה שמנתחת תוכן גולשים באתרי בריאות כדי להפיק תובנות חדשות על תרופות ומחלות: "חיפשתי תחום שבו האינטרנט עדיין לא עשה מהפכה, וגיליתי את הרפואה"
כפי שהוערך ב"גלובס" לפני כשנה ■ עידו הדרי, מנהל הפעילות העסקית, ימונה למנכ"ל ■ ליאור סמואלסון, ממייסדי הבלאנק צ'ק מרקטור, ימונה ליו"ר
ההכנסות ברבעון הראשון של 2010 צמחו ב-15% ל-4.079 מיליון דולר, לעומת 3.543 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009 ■ הרווח התפעולי (US GAAP) עלה ב-57% ל-806 אלף דולר
תוכנית זו ממשיכה את התוכנית הקודמת שבוצעה בהצלחה בשנים 2008-2009, ובמסגרתה החברה רכשה בחזרה מניות בסכום כולל של כ-4.9 מיליון דולר ■ הרכישה החוזרת של המניות תמומן באמצעות הון חוזר
הנהלת קומטאץ' ערכה הבוקר כנס למשקיעים ואנליסטים בבורסה בת"א ■ גדעון מנטל, המנכ"ל: "אנחנו בונים חברה ומרגישים טוב עם זה" ■ החברה תצמח השנה בשיעור של 15%
מניות החברה יחלו להיסחר בת"א ב-16 בדצמבר, תחת הסימול "קמטץ" ■ המניה צפויה להיכלל במדד "יתר 50", וזאת במסגרת מסלול הרישום המהיר
את האופטימיות של גדעון מנטל, יו"ר, מנכ"ל ואחד ממייסדי קומטאץ', קשה לשבור ■ בראיון ל"גלובס" מפרט מנטל כיצד ייראה עתיד החברה על רקע כניסתה לתחום של אבטחת רשת