אזורים יוצאת במכרז לבחירת חברה שתבצע לה מיתוג מחדש

במכרז של חברת הבנייה משתתפות חברות מיתוג עצמאיות וכן כאלה השייכות למשרדי פרסום

חברת הבנייה אזורים יוצאת במכרז לבחירת חברה שתבצע עבורה מיתוג מחדש - כך נודע ל"גלובס". במרתון מצגות שמתקיים בימים אלה לוקחות חלק חברות מיתוג עצמאיות, כמו גם כאלה ששייכות לקבוצות פרסום. בשלב זה לא דובר על היקפי התקציב שאותם מתעתדת החברה להשקיע.

מהלך המיתוג האחרון שביצעה אזורים - אחת מחברות הבנייה הגדולות והוותיקות בישראל - התרחש ב-2004 בעת שתקציב הפרסום של הקבוצה טופל במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שהחזיק בתקציב כ-20 שנה. אזורים היתה אז חברת הבנייה הגדולה בישראל והראשונה במגזר זה שביצעה מהלך של מיתוג בתחום הנדל"ן.

התהליך החל כשאזורים קנתה את חברת הבנייה שיכון ופיתוח ומיזגה אליה את פעילותה, והוא בא לידי ביטוי במיצוב החברה ככזאת הדואגת לתרבות הדיור ולתפיסה הסביבתית, תוך מתן דגש לאיכות שמעבר לדירה הבודדת.

המהלך לווה אז גם בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמה: "יש רק חברה אחת שבונה אזורים". עבור המהלך והקמפיין זכתה החברה לפני שנה בפרס האפי (אפקטיביות בפרסום) בקטגוריית הלא מתכלים.

בהמשך צורף למערך הפרסום של החברה משרד הפרסום גיתם BBDO, שהחזיק בתקציב עד לפני כשנתיים. יצויין כי כיום יש מעט חברות בתחום הבנייה שעובדות עם משרד פרסום אחד בלבד. רובן מעדיפות את ההתקשרות עם משרדים על-פי הפרויקטים שיש להם.

כאמור, הפעם לא מבצעת אזורים תהליך של בחירת משרד פרסום, כי אם הליך ממוקצע יותר של חברה שתיתן להם פיתרון של מיתוג מחדש, שממנו יגזרו בהמשך הפעילויות השיווקיות-פרסומיות.

אזורים נוסדה בשנת 1964, והיא חברה ציבורית אשר מניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. בעלת השליטה היא בוימלגרין קפיטל מקבוצת בוימלגרין.

עד רגע פרסום הידיעה לא התקבלה תגובת אזורים.