עד כמה באמת "נעלם" טייגר וודס מהמדפים של המפרסמים מאז התפוצצה פרשת הבגידות שלו בדצמבר האחרון?
מגזין "אד אייג'" מפרסם שההוצאה של חברות על פרסום מוצרים תחת שמו של וודס בשלושת החודשים האחרונים הסתכמה ב-1.4 מיליון דולר בלבד. זאת לעומת 80 מיליון דולר ב-11 החודשים שקדמו לשערורייה, ו-130 מיליון דולר שהוציאו בשנת 2008.
עם זאת, ההחלטה של טייגר לחזור לתחרויות בחודש הבא בתחרות המאסטרס באוגוסטה שבג'ורג'יה, תקפיץ באופן דרסטי את המחיר שייאלצו המפרסמים לשלם לרשתות הטלוויזיה - סוכנות "בלומברג" מדווחת כי לפי מחקר של חברת Horizon Media Inc שווי החשיפה לספוט בן 30 שניות עבור המפרסמים יעמוד על 500 אלף דולר, לעומת 350 אלף דולר במידה וטייגר לא היה משחק בטורניר.
מי שייהנה מהחשיפה הן חברות AT&T, IBM ו-Exxon שרכשו בבלעדיות את כל הזמן הפרסום באירוע. ההערכות הן שהרייטינג עשוי לעלות ב-60% אם וודס יגיע לסיבוב האחרון והמכריע. בשנה שעברה צפו בסיבוב המכריע של התחרות 14.3 מיליון צופים בממוצע - נתון דומה לזה של סדרת גמר ה-NBA בשנה שעברה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.