כך מסייעת הפרמיירליג ל-LG למכור מסכי תלת-מימד

LG חתמה עם רשת ‏Sky‏ על הסכם לשיווק 15 אלף מסכי ‏‎3D‎‏, כאשר ‏Sky‏ בתמורה אמורה לדאוג לייצור תכנים ולשמש כפלטפורמת השידורים ■ ויש כבר תכנים לדוגמא: חמישה משחקי פרמיירליג בעונה הנוכחית

‎‎אחרי שהשיקה שידור ראשון בטכנולוגיית תלת-מימד (‏‎3D‎‏) לפני כחודשיים, במשחק בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל, החליטה רשת ‏Sky‏ להגדיל משמעותית את כמות הצופים באנגליה שייחשפו לשיטת השידור החדשה כבר השנה. מעל 1,000 פאבים ברחבי בריטניה חתמו עם ‏Sky‏ על הסכם לשדר בתלת-מימד את המשחקים ממחזורי ההכרעה של הפרמיירליג.

בסך הכל ישודרו עד תום העונה חמישה משחקים מהפרמיירליג ב-‏‎3D‎‏, הראשון בהם ב-3 באפריל בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי. בנוסף גם ישודרו משחקים הפלייאוף בליגת המשנה על ההעפלה לפרמיירליג, שייערכו באצטדיון וומבלי בחודש מאי.

את משחק הבכורה בתלת-מימד מהפרמיירליג זכו לראות ברחבי בריטניה כולה ב-9 פאבים בלבד, לעיני 3,000 איש בסך הכל.

הרעיון לפתח כמה שיותר מהר את שידורי התלת-מימד מגיע בעיקר מחברות האלקטרוניקה, שמתחילות בימים אלו בהפצת מסכי התלת-מימד. באנגליה הלחץ הוא מצד חברת ‏LG‏ שחתמה עם רשת ‏Sky‏ על הסכם לשיווק 15 אלף מסכי ‏‎3D‎‏, כאשר ‏Sky‏ בתמורה אמורה לדאוג לייצור תכנים ולשמש כפלטפורמת השידורים. כחלק מההסכם, ‏Sky‏ תיתן עדיפות למכירת הציוד של ‏LG‏ לפאבים בהם יוקרנו המשחקים.

ב-‏LG‏ מקווים שבאמצעות שידורי הכדורגל יוכלו להשיג יתרון על החברות המתחרות, אחרי שגם סוני, פנאסוניק וסמסונג קיבלו אישור למכור טלוויזיות ‏‎3D‎‏ ברחבי בריטניה.