"מה אתם הייתם עושים" בראש טבלת הרייטינג השבועית עם כ-27%

"ארץ נהדרת" ממשיכה להוביל את הטבלה השבועית ■ סדרת הדרמה "חטופים" מתחזקת עם 25.9% רייטינג

שבוע טלוויזיה נוסף של סוגה עילית מספק צפייה גבוהה. ללא "האח הגדול", העשירייה הפותחת של טבלת הרייטינג מורכבת מתעודה, תחקיר ודרמה מסחריים.

פרק הבכורה של "עד החתונה" הוא הנציגות היחידה של זכיינית ערוץ 2 רשת בצמרת טבלת הרייטינג השבועית. שובה של הדרמה לעונה שנייה הביא לזכיינית רייטינג של 18.1%.

קשת, בינתיים, עדיין מולכת בצפייה הישראלית. "ארץ נהדרת", שהפריכה כבר כל סטיגמה באשר לצפייה בימי שישי בערב, מוליכה את הטבלה עם רייטינג של יותר מ-27%. נתון דומה מביאה תוכנית המצלמה הנסתרת של חיים הכט, "מה אתם הייתם עושים?". רגע השיא ב"ארץ נהדרת" הגיע גם ל-29% צפייה ול-768 אלף צופים, מה שמעלה שאלות לגבי כמות המשפחות שומרות השבת בפאנל הפיפל מיטר.

הדרמה "חטופים" מביאה רייטינג גבוה מזה של השבוע השני לשידורה. התוכנית רושמת רייטינג של 25.9%, נתון חריג מנוהג הצפייה בתוכניות דרמה. "עובדה 2010", בזכות צבא הצופים של אבי נמני, רושמת רייטינג של 23.2%, נתון גבוה מהממוצע העונתי של תוכניתה של אילנה דיין. פרק הבכורה של "סופר נני" השיג 22.7% צפייה. "רמזור" בשידור חוזר מסיימת את חלקה של קשת בצמרת.

התאוששות נרשמת גם בחדשות. "אולפן שישי" ו"חדשות השבת" של חדשות ערוץ 2 עם נתוני רייטינג טובים של כ-20.5%, והמהדורה המרכזית של החדשות עם 17.6% סבירים.

הסערה ברשת בשבוע האחרון משכיחה את העובדה שהמצב בערוץ 10 עודנו לא קל. "עיני רנטגן", סרטה של שרון כידון על הרב איפרגן, מהווה את ההיי-לייט של הערוץ עם ממוצע רייטינג של 15.8% ופיק של 18.4%. עם זאת, "הרווק" רשמה רק 10.1%, המהדורה המרכזית מסיימת שבוע עם 9.6%, ו"ערב טוב" עם גיא פינס עם ממוצע שבועי של 8%. השידור החוזר של "אין דברים כאלה" רשם במוצ"ש 5.7%.

22
 22