בכיר באיזי ג'ט: "ייתכן שנפעיל טיסות לישראל ממוקדים נוספים"

החברה צופה כי בשנת 2010 תטיס לישראל וממנה כ-100,000 נוסעים בקו תל אביב-לונדון ובקו החדש תל אביב-ג'נבה, שיחל לפעול בסוף אוגוסט

חברת איזי ג'ט צופה כי בשנת 2010 תטיס לישראל וממנה כ-100,000 נוסעים בקו תל-אביב-לונדון ובקו החדש תל-אביב-ג'נבה, שיחל לפעול בסוף אוגוסט. כך אמר ל"גלובס" אוליבר אסט, האחראי על מערך התקשורת העולמי של איזי ג'ט, בעת ביקורו בישראל.

לדברי אסט, פעילות החברה בקו תל אביב-לונדון, שנחנך בנובמבר האחרון, עלתה על הציפיות ועד כה טסו בו 17,000 נוסעים. הקו פועל 6 פעמים בשבוע ומציע טיסות הלוך ושוב לשדה-התעופה לוטון שליד לונדון במחירים המתחילים ב-136 ליש"ט (770 שקל) לכל כיוון. המחירים עולים ככל שמתקדם קצב מכירת הכרטיסים ועשויים להגיע גם ל-150 ליש"ט (849 שקל).

לדברי אסט, מהנתונים שאספה החברה עד כה עולה כי כ-60% מהנוסעים בקו הם אנגלים המגיעים לחופשה בישראל. "ברחבי אירופה התפתחה תרבות חופשה בחברות לואו קוסט, והלקוחות שלנו סורקים את האתר כדי למצוא חופשות זולות. מאז שהכנסנו את ישראל לרשימת היעדים, אנגלים רבים שביקשו לגוון את יעדי החופשה מזמינים כרטיסים. גם בקו ג'נבה-תל-אביב החדש אנחנו רואים הזמנות יפות מצד שוויצרים וישראלים".

אסט אינו שולל את האפשרות שאיזי ג'ט, הפועלת מ-20 מוקדים ברחבי אירופה, תפעיל בעתיד טיסות לישראל וממנה ממוקדים נוספים בעולם. "אנחנו פועלים עקב בצד אגודל ומבססים בכל פעם קו תעופה. אם קווי לונדון וג'נבה יצליחו, נפתח קווים נוספים".