אגרופי הזהב של מני פאקיאו

המתאגרף הפיליפיני הכניס 67 מיליון דולר מ-4 הקרבות שערך בשנתיים האחרונות ■ מהקרב לפני 11 ימים, שנרכש על-ידי 700 אלף צופים בפיי-פר-ויו, הוא הרוויח 15 מיליון דולר

‎הנה דוגמה נוספת מדוע מתאגרפים זוכים לסכומי עתק עבור הקרבות שבהם הם משתתפים: הקרב ב-13 במארס בין מאני פאקיאו מהפיליפינים לג'ושוע קלוטי הכניס לרשת ‏HBO‏ סכום של 35.3 מיליון דולר מ-700 אלף איש שרכשו את הקרב לצפייה בפיי-פר-ויו. מדובר בהפתעה עצומה ל-‏HBO‏, שהעריכה כי מספר הצופים לא יחצה רף של 400 אלף איש, אחרי שהקרב המקורי שיועד לאותו תאריך בין פלויד מייוודר לפאקיאו בוטל בסופו של דבר.

פאקיאו הפיליפיני הופך בשנתיים האחרונות לאחד מהספורטאים העשירים בעולם. ב-12 הקרבות שבהם שודר עד כה בפיי-פר-ויו הוא הכניס לרשת ‏HBO‏ סכום כולל של 320 מיליון דולר. ארבעת הקרבות האחרונים שלו היו גם הגדולים ביותר מבחינת נתוני צפייה: הקרב מול קלוטי (700 אלף רכישות), מול מיגל קוטו (1.2 מיליון צופים), ריקי האטון (800 אלף) ואוסקר דה לה הויה (1.25 מיליון רכישות בפיי-פר-ויו). עבור כל קרב שילמו הצופים סכום של 49.95 דולר.

פאקיאו עצמו ירוויח מהקרב בשבוע שעבר סכום של 15 מיליון דולר. עבור ארבע הקרבות האחרונים שלו, שנערכו בשנתיים האחרונות, הוא הכניס כ-67 מיליון דולר.