HOT ממשיכה לאבד מנויים: תדווח על נטישה של יותר מ-5,000

בכל 2009 איבדה החברה כ-10 אלף מנויי טלוויזיה ■ HOT: "נתייחס לעניין בדו"חות" ■ HOT נמצאת בתהליך של רה-ארגון נרחב הכולל את שיפור שירות הלקוחות, כחלק מהניסיון לצמצם את היקפי הנטישה

האם הרבעון הראשון עומד בצל התגברות מגמת הנטישה של מנויי הטלוויזיה ב-HOT ? מנתונים שהגיעו ל"גלובס" עולה כי החברה עומדת לסיים את הרבעון הראשון של 2010 עם נטישה של יותר מ-5,000 מנויים. מדובר במספר משמעותי בהתחשב בכך שבכל שנת 2009 איבדה החברה 10 אלף מנויים בסך-הכל.

על-פי אותם מקורות, תחזית הנטישה של החברה לחודש אפריל מדברת על התגברות הנטישה. מ-HOT נמסר: "אין תגובה. אנו לא מתייחסים לזה באופן שוטף".

מעבר למצבה של HOT וכיצד היא מתמודדת, או יותר נכון לא מצליחה לעצור את היקפי הנטישה, עולה השאלה אם שוק הטלוויזיה הרב-ערוצית מתחיל להתכווץ. באחרונה מבחינים במגמה של נטישת מנויים, שעוברים להשתמש במקלט הדיגיטלי החדש - DTT.

עד לאחרונה היקף השימוש במקלט ה-DTT לא היה ברור, וכן כמות המנויים שעברה להשתמש במקלט היתה נמוכה מהמצופה. אולם, נראה כי חלה התעוררות מסוימת בהיקף המשתמשים בשירות, או שיותר ויותר מנויים עוברים לצפות בטלוויזיה דרך האינטרנט ומוותרים לחלוטין על הצפייה דרך חברות הטלוויזיה.

HOT נמצאת בתהליך של רה-ארגון נרחב שמוביל מנכ"ל החברה, הרצל עוזר. במסגרת המהלכים נעשים מאמצים רבים לייצב את שירות הלקוחות ולשפרו, כחלק מהניסיון לצמצם את היקפי הנטישה.

בד-בבד, החברה מסבה לקוחות רבים מהשירות האנלוגי לשירות דיגיטלי. המטרה במהלך זה היא לשמר את הלקוחות הנוטשים, שרובם לקוחות המשתמשים בממיר אנלוגי. מהלכים נוספים שעושה עוזר הם שינויים פרטניים בכל החטיבות, ולאחרונה עומדת על הכוונת גם חטיבת השיווק שתצטמצם משמעותית.

44
 44