חוזה חדש לחברת נייס באנגליה במיליוני דולרים

נייס חתמה על חוזה עם Teleperformance, חברת מיקור חוץ אנגלית

חברת נייס דיווחה היום (ה') על הטמעת פרויקט בהיקף מיליוני דולרים מ- Teleperformance, חברת מיקור חוץ אנגלית.

הפתרונות של נייס לניתוח מידע יסייעו ללקוחות Teleperformance להבין טוב יותר את צרכי לקוחותיהם, לשפר את חווית הלקוח והנאמנות תוך הפחתת העלויות התפעוליות. חברת Teleperformance UK הינה חלק מקבוצת Teleperformance, חברה גלובלית המספקת שרותי מיקור חוץ למוקדי שירות ואשר עושה שימוש בפתרונות NICE SmartCenter ב-13 אתרים ברחבי אירופה, בכללם באנגליה.

"כל אינטראקציה עם לקוח, כולל אלו המתמקדות בנושאי שירות לקוחות, מהווה הזדמנות זו הזדמנות להרחיב את היקף ואורך חיי ההתקשרות עם לקוחותינו תוך הרחבת הערך המוסף שלהם," אמרה רייצ'ל רובינסון, מנהלת חטיבה ב-Teleperformance UK. "החלטנו להרחיב את יישומי NICE SmartCenter ליישומי ניתוח האינטראקציות המקיפים, המאפשרים לנו להתמקד בשיחות חשובות כך שנוכל לזהות באופן מיידי נושאים המשפיעים על שביעות רצון הלקוחות, כמו גם לשפר את היעילות התפעולית. למעשה, כבר במהלך שלב הניסוי, לאחר חודש אחד בלבד הצלחנו לשפר את ציוני האיכות שלנו בקרב לקוח מוביל בכמעט 13%".

"הרחבת סל הפתרונות על ידי חברת מיקור חוץ אירופאית מובילה כ-Teleperformance, לקוחה ותיקה של נייס, משקפת את המגמה על פיה חברות פונות לנייס כדי שתייסע להן לתת מענה לנושאים העסקיים האסטרטגיים החשובים ביותר שלהם", אמר אודי זיו, נשיא החטיבה הארגונית בנייס.