רשת הבוטיקים בוניטה בחרה בהריקה פרננדה, "הכפילה" הברזילאית של אנג'לינה ג'ולי, להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ לשנת 2010.
פרננדה תקבל עבור הקמפיין סכום מדווח של כ-25 אלף דולר.
פרננדה מחליפה את 3 הפרזנטוריות שכיכבו יחד בעונה הקודמת - הטופ מודל השוויצרית נאדין, תאיס הברזילאית ולודה לודגונין הישראלית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.