מורן אטיאס לשירות האיטי: עטיה גרופ תשקם מבנים שנהרסו

הדוגמנית מכהנת כדירקטורית בחברת הנדל"ן שבשליטת יוסף עטיה - הדוד של מורן ■ החברה בוחנת כניסה לפרויקט שיקום ובנייה בהאיטי באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים

האם חברת הנדל"ן עטיה גרופ , שהדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס מכהנת בה כדירקטורית, נכנסת להשקעה בשיקום מבנים שנהרסו ברעידת האדמה בהאיטי? החברה, שבשליטת יוסף עטיה, מדווחת היום כי היא בוחנת כניסה לפרויקט שיקום ובנייה בהאיטי באמצעות שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים.

כזכור, את האיטי שבאיים הקריביים פקדה רעידת אדמה הרסנית בעוצמה 7 בסולם ריכטר בחודש ינואר האחרון. האסון גבה כ-230 אלף הרוגים וכ-250 אלף פצועים והותיר כמיליון איש חסרי קורת גג.

בשל המוכנות המועטת של המדינה לרעידות אדמה קרסו מרבית המבנים בעיר הבירה פורט-או-פרנס, כולל ארמון הנשיאות ומבנים ממשלתיים וציבוריים, ובכלל זה בתי חולים רבים.

חברת עטיה גרופ מדווחת כי בחינת כדאיות הכניסה לפרויקט השיקום נעשית לאור גיוס נרחב של כספים על ידי ארגונים ועמותות שונים על מנת לשקם את האיטי.

הדוגמנית אטיאס מונתה לדירקטורית בעטיה גרופ בינואר 2008. יוסף עטיה, המנהל את החברה, הוא דודה של אטיאס. החברה פעילה בעיקר בתחום היזמות בנדל"ן בארה"ב ובקרואטיה.