עיתון "גלובס" נכנס לתחום הסחר האלקטרוני

חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם אתר השוואת המחירים www.24p.co.il ■ במסגרת ההסכם רוכש "גלובס" במספר שלבים עד 50% מהאתר

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, נכנס לתחום הסחר האלקטרוני. העיתון חתם על הסכם שיתוף פעולה עם אתר האינטרנט www.24p.co.il, העוסק בהשוואת מחירים. במסגרת ההסכם רוכש "גלובס" במספר שלבים עד 50% מהאתר.

אתר השוואת המחירים www.24p.co.il מציג כחצי מיליון מוצרים מיותר מ-1,000 חנויות ב-3 שפות: עברית, רוסית וערבית.

תחום הסחר האלקטרוני מתפתח ומתאפיין בצמיחה גבוהה בארץ ובעולם. חשיבותם של מנועי המחירים הולכת ומתחזקת, ונמשכת המגמה כי השוק ימשיך בצמיחתו ויחזק את עוצמתו במהלך השנים הקרובות.

מנכ"ל "גלובס", איתן מדמון, מסר כי "תחום הקניות באינטרנט צומח בקצב יציב ומהיר. שיתוף-הפעולה עם www.24p.co.il יעזור לנו ליצור פלטפורמת השוואת מחירים מובילה, שתספק מענה נכון מכל מדיה ובכל שפה".

אתר www.24p.co.il מופעל על-ידי חברת "וירטק", בית תוכנה המתמחה בפיתוח פרויקטים מורכבים בשוק ההון בעלי ממשקי משתמש עשירים ואינטראקטיביים. לחברה ניסיון רב בתחומים שונים כגון: שוק ההון, מערכות פרסום באינטרנט ומערכות e-commerce. הבעלים העיקריים של החברה הם הראל טכנולוגיות ו-וירטק מערכות מידע בע"מ.