הפורמט של "מגודלים" נמכר לחברת הפקה גדולה בפינלנד

דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת

מכירה נוספת של הפורמט "מגודלים" של סלקום ודורי מדיה בשוק האירופי הבוקר (ב'). דורי מדיה מכרה את פורמט הריאליטי פרי פיתוחה ופרי פיתוח זרוע המדיה של חברת הסלולר לוגיה ל""פול האוס", חברת הפקה מרכזית בפינלנד, שתפיק גירסה מקומית של הפורמט עבור ערוץ טלוויזיה וחברת סלולר מקומית.

בימים אלה עולה התוכנית האינטראקטיבית ביוון ובספרד, לאחר שזכויותיה נמכרו כבר לחברת הפקה נוספת הפועלת בצרפת, גרמניה, שבדיה, נורבגיה, הולנד ודנמרק.

גלובס מסקר את פסטיבל mipt
 גלובס מסקר את פסטיבל mipt

קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות בעולם הגיעו לפסטיבל מיפ, שוק הטלוויזיה הגדול בעולם שנפתח היום רשמית בעיר קאן שבצרפת. השנה מדינת הנושא היא סינגפור, כאשר התוכן של המדינה האסיאתית מקבל דגש מיוחד. לצד זה, נציגויות טלוויזיוניות ממדינות רבות הקימו עמדות, והחל משעות הבוקר נערכות פגישות מכירה וקנייה, תוך דגש על הטרנדים בתחום הפורמטים של השנה הקרובה.

בדורי מדיה, בראשותו של נדב פלטי שהגיע לשוק לחתום על שורת עסקאות, רואים בהצלחת הפורמט הנמכר תחת השם "UMAN" חלק מהיותו חדשני, כמו גם נגיש למדינות ולתרבויות שונות בעולם.

"מגודלים" הוא פורמט שפותח על-ידי זרוע האינטראקטיב של סלקום, חברת דורי ניו מדיה ויעל אבנרי לסלולר ולאינטרנט. מדובר במשחק ריאליטי אינטראקטיבי, במסגרתו 8 מתמודדים נכלאים באולפן ריק ומשמשים עבור גולשי האינטרנט כ"טמגוצ'י חי".

בנוסף להפקה האינטרנטית, החברה הפינית "פול האוס" תפיק גם לייט נייט טלוויזיוני סביב התוכנית.

יש לציין כי בישראל הפורמט בא לידי ביטוי רק באינטרנט, והוא שודר למעשה באתר סלקום, עם תמיכה מסיבית של פעילות בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.