ענקית האינטרנט יאהו דיווחה על זינוק חד ברווחי הרבעון הראשון של 2010 וזאת לאור התאוששות מסויימת של ענף הפרסום המקוון.
רווחי יאהו גדלו ב-175% ל-310.2 מיליון דולר או 22 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.6 מיליארד דולר. זאת לעומת רווח של 8 סנט למניה והכנסות של 1.16 מיליארד דולר ברבעון המקביל.
הנהלת יאהו מסרה כי המכירה של Zimbra וההכנסות מהכניסה לשת"פ עם מיקרוסופט תרמו לשורה התחתונה רווח של 7 סנט למניה.
אנליסטים בסקר של תומסון רויטרס חזו רווח של 9 סנט למניה על הכנסות של 1.17 מיליארד דולר.
החברה צופה הכנסות של בין 1.6 ל-1.68 מיליארד דולר ברבעון השני.
נציין כי לאחרונה יאהו נכנסה לשת"פ עם מיקרוסופט לאספקת מנועי חיפוש ופרסום.
מנכ"לית יאהו, קרול בארטז, מובילה את המהלך להחייאתה של יאהו. בשבעו שעבר, דוח של PricewaterhouseCoopers הצביע על גידול של 2.6% בהוצאות על פרסום באינטרנט במהלך הרבעון הרביעי שהסתכמו ב-6.3 מיליארד דולר - הסכום הגבוה ביותר לרבעון שהוציאו חברות ברחבי הגלובוס על פרסום מקוון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.