טבע: האזילקט מאטה את התקדמות הפרקינסון בשלבים מוקדמים

כך עולה מנתוני מחקר האדג'יו שפרסמה החברה בכנס של האקדמיה האמריקנית לנוירולוגיה ■ נתונים אלה מאששים את הממצאים הקודמים ■ בנוסף, ניתן להגדיל את יכולת האבחון של התפתחות המחלה

חברת טבע פירסמה כי מניתוח תוצאות מחקר האדג'יו של קבוצת הפלצבו בתרופת האזילקט עולה כי תתכן האטה בהתקדמות הסימנים הקליניים של מחלת הפרקינסון בשלבים מוקדמים יותר כתוצאה מטיפול בתרופה, נתונים אלו מאששים את הממצאים הקודמים ואף מציגים האטה בשלבים מוקדמים מאלו שציפתה החברה בעקבות הממצאים הקודמים.

בנוסף עולה מניתוח של ניסוי משני כי ניתן להרחיב את יכולת האבחון של התפתחות המחלה בחולים בשלבים מתקדמים יותר.

הממצאים מספקים תובנות נוספות על מחקר האדג'יו אשר תומכת במתן הטיפול באזילקט בשלבים המוקדמים של מחלת העצבים חשוכת המרפא. הממצאים הוצגו ביום ב' האחרון בכנס ה-62 של האקדמיה האמריקנית לנוירולוגיה.

מחקר האדג'יו שמבצעת טבע לבחינת האזילקט בולט מעל שאר המחקרים המתבצעים כיום בעניין מחלת הפרקינסון, מאחר וזהו הניסוי הקליני הגדול ביותר הכולל חולים בשלבים מוקדמים מאד של המחלה (4.5 חודשים מאז אבחון המחלה).

מממצאי המחקר שנערך במשך 9 חודשים עולה כי בחולים שהשתמשו באזילקט במינון של 1 מ"ג ביום חלה ירידה ממוצעת של כ-40% בהתקדמות המחלה ביחס לקבוצה המקבילה.