בגיר הצטרפה לאמנת הגלובל קומפקט של האו"ם

מצטרפת לאלפי ארגונים עסקיים מכל רחבי העולם הפועלים ליישום אחריות חברתית-סביבתית במסגרת פעילותם, באמצעות שמירה על עשרת עקרונות המפתח של האמנה

בגיר, חברת האופנה הישראלית, הצטרפה בימים אלו לאמנת הגלובל קומפקט של האו"ם, המאגדת אלפי ארגונים עסקיים מכל רחבי העולם הפועלים ליישום אחריות חברתית-סביבתית במסגרת פעילותם, באמצעות שמירה על עשרת עקרונות המפתח של האמנה.

עקרונות המפתח עוסקים בנושאים של זכויות אדם, איכות סביבה ואתיקה. במסגרת הצטרפות לאמנה עולמית פרסמה בגיר באתר גלובל קומפקט את הצהרת ההצטרפות שלה, בה היא מפרטת כיצד בכוונתה לעמוד בעקרונות מרכזיים אלו.

ההצהרה כוללת את מחויבות המנכ"ל, עופר גלבוע, ליישום עקרונות הקיימות ופרסום שנתי על אודות התקדמות החברה ביישומם; הפחתת המדרך הפחמני של החליפה האקולוגית של בגיר ויישום טכנולוגיות מיחזור מתקדמות; אימוץ נהלי ייצור לא פוגעניים בכל אתרי בגיר בעולם; הסבת צי רכבי החברה בישראלי לרכבים היברידיים, פעולה אשר תביא להפחתת 45% מצריכת הדלק; מחויבות כלל ארגונית להעצמת הקהילות הקשורות לבגיר והתנהלות אתית בכל שדרת הארגון.

משה גדות, סגן נשיא בגיר לשיווק עולמי, מסר כי: "הגלובל קומפקט מהווה היום את הסטנדרט המוביל בעולם לעסקים הרוצים לאמץ את נושא האחריות החברתית-סביבתית ומאמינים כי פעילות זו יכולה גם להביא לתוצאות עסקיות מוצלחות. ההצטרפות שלנו לגלובל קומפקט היא ההצהרה הציבורית למחויבות הפנימית המנחה את בגיר שנים רבות".

הגלובל קומפקט http://www.unglobalcompact.org היא יוזמה של האו"ם לחבר את המגזר העסקי לנושא האחריות החברתית-סביבתית. בליבה של יוזמה זו מצויים, כאמור, עשרה עקרונות מפתח בנושאים של אתיקה, זכויות אדם ושמירה על איכות הסביבה. חברות המבקשות להצטרף ליוזמה מפרסמות מדי תקופה הצהרה ציבורית המציגה את האופן בה הן מיישמות את המחויבות לעקרונות אלו. חברת הייעוץ ביונדביזנס ליוותה את בגיר בתהליך ההצטרפות לגלובל קומפקט.