קרדיט סוויס הרוויח 2.06 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון הראשון

זאת בהשוואה לרווח נקי של 2.01 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון המקביל אשתקד ■ כור מחזיקה כיום בכ-3.12% ממניות קרדיט סוויס, בסכום השקעה מצטבר של כ-6.67 מיליארד שקל

הבנק השני בגודלו בשוויץ, קרדיט סוויס , דיווח היום (ה') על עלייה חמישית ברציפות ברווחיו. הבנק רשם רווח נקי של 2.06 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון הראשון, בהשוואה לרווח נקי של 2.01 מיליארד פרנק שוויצרי ברבעון המקביל אשתקד.

תוצאות הבנק היו טובות יותר מתחזיות האנליסטים שציפו לרווח נקי של 1.99 מיליארד פרנק שוויצרי.

חטיבת המסחר באג"ח של קרדיט סוויס רשמה הכנסות של 2.66 מיליארד דולר ברבעון הראשון, בהשוואה להכנסות של 815 מיליון דולר ברבעון הרביעי. עדיין, ההכנסות פספסו את תחזיות האנליסטים להכנסות של 2.8 מיליארד פרנק שוויצרי והיו נמוכות ב-34% לעומת הכנסות השיא של 4.02 מיליארד פרנק שרשמה החטיבה ברבעון המקביל אשתקד.

מנכ"ל קרדיט סוויס, בראנדי דוגאן, שוכר אנשי מכירות חדשים באחרונה כדי לסייע לבנק להגדיל את נתח השוק שלו בתחום המסחר על באג"ח - אשר סייע לגולדמן זאקס, ג'יי פי מורגן, ובנק אוף אמריקה להציג שיפור בתוצאות ברבעון הראשון.

כור מחזיקה כיום בכ-3.12% ממניות קרדיט סוויס, בסכום השקעה מצטבר של כ-6.67 מיליארד שקל.

יצוין כי מניית קרדיט סוויס עלתה ב-5.8% עד כה השנה במסחר בבורסה בשוויץ - טוב יותר מביצועיו של המדד העוקב אחר 52 בנקים באירופה, שעלה ב-2.5% בלבד.