גינדי מוציאה למכרז את תקציב הפרסום של השוק הסיטונאי

היקף התקציב שיושקע בשיווק ובפרסום יעמוד על כ-15 מיליון שקל ■ במכרז על הפרסום והקד"מ ייקחו חלק 4 מבין 20 משרדי הפרסום הגדולים

גינדי השקעות יוצאת במכרז על תקציב הפרסום של פרויקט "השוק הסיטונאי" - כך נודע ל"גלובס". במכרז אמורים להשתתף 4 משרדי פרסום מתוך רשימת 20 המשרדים הגדולים, שיתמודדו בשלב זה על תקציב הפרסום והקד"מ של הפרויקט. רק לאחר שייבחר המשרד ייערך דיון בנושא המדיה.

צבי וילדר, יועץ התקשורת של הקבוצה, אישר את הידיעה ומסר כי פרויקט השוק הסיטונאי יהיה פרויקט הנדל"ן הגדול ביותר בתל-אביב בעשור הקרוב. לדבריו, היקף התקציב שיושקע בשיווק ובפרסום יעמוד על כ-15 מיליון שקל, מתוכם כ-3-5 מיליון שקל שיופנו לפרסום במדיה ו-5 מיליון שקל נוספים שיופנו לקד"מ.

גינדי השקעות הצליחה השנה להטביע חותם משמעותי על הקטגוריה שבה היא פועלת, כשהשקיעה סכום גבוה יחסית למקובל בתחום בפרויקט גינדי סיטי ברמלה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום שהתפרסמו אתמול (ד') התברר כי הפעילות הפרסומית של קבוצת גינדי היתה בין הגורמים המשפיעים המשמעותיים על גידול של כ-200% בהיקפי הפרסום שהופנו לקטגוריית הדיור ברבעון הראשון של 2010.

ברוב תקציבי הפרויקטים השונים של הקבוצה טיפל בשנים האחרונות משרד הפרסום לין&לין, אך כשהחלה הקבוצה לפנות לפרויקטים משמעותיים יותר כגון גינדי סיטי (שכולל קומפלקס מגורים, קניון מסחרי וקאנטרי קלאב בשווי של כ-650 מיליון שקל), היא החלה לכוון גם למשרדי הפרסום הגדולים.

בתקציב גינדי סיטי אמור היה לטפל משרד הפרסום גיתם BBDO, אך זה בחר לבטל את ההתקשרות לאחר שהקבוצה בחרה להתקשר עם חברת מדיה אחרת.

המהלך נעשה לאחר שבגינדי השקעות החליטו לנסות ליצור תחרות בין חברות המדיה, במעין מכרז שאמור היה לקבוע מי יטפל בתקציב המדיה של החברה לצורך קידום הפרויקט. למרות שקמפיינים מעין אלה נחשבים לאטרקטיביים בחברות מדיה, שכן אפשר להרוויח מהם יפה, בחרו רוב החברות שלא לקחת חלק במהלך - אם בשל הסכמה שבשתיקה הקיימת בשוק, לפיה משתדלים שלא להשתתף במכרז כשיש לתקציב משרד העושה קריאייטיב, ואם בשל ניגודי אינטרסים.

מי שבחרה להתמודד על התקציב היתה חברת מדיו שבבעלות ישראל דיאמנט (המנהל גם את חברת מרקיורי של ראובני-פרידן). מדיו החלה את דרכה כחברה המתמחה בתוכן שיווקי, אך בתקופה האחרונה היא עושה מאמצים להיכנס גם לרכישת מדיה.

עתה, כאמור, פונים בגינדי השקעות לפרויקט הבא - השוק הסיטונאי - שאמור להיות גדול משמעותית מפרויקט גינדי סיטי, ויש להניח כי ההשקעות בפרסום יהיו בהתאם.

גינדי השקעות היא בבעלות מנור גינדי, אורי לוי ואייל פרידמן (בניו וחתניו של משה גינדי). החברה זכתה באחרונה במכרז השוק הסיטונאי. המתחם משתרע על 55 דונם ויכלול כ-131 אלף מ"ר שטחי מגורים ומסחר, בשווי של 950 מיליון שקל.