פרשת הולילנד: הארכות מעצר ליהושע פולק, מאיר רבין ואלי שמחיוף

(עדכון) - פולק, סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, חשוד כי קיבל שוחד במאות אלפי שקלים מיזמי פרויקט הולילנד; מעצרו הוארך ב-7 ימים ■ מעצרו של מאיר רבין הוארך ב-7 ימים ■ מעצרו של אלי שמחיוף הוארך ב-4 ימים

עצור נוסף בפרשת הולילנד: יהושע פולק, סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, נעצר היום (ה') בחשד לקבלת שוחד במסגרת הפרשה. בית משפט השלום בראשון-לציון האריך אחר-הצהריים את מעצרו ב-7 ימים.

על-פי החשד, החל מ-2004 קיבל פולק שוחד במאות אלפי שקלים מיזמי פרויקט הולילנד כדי לקיים את הפרויקט, בעת שכיהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה וכסגן ראש העיר.

במהלך הדיון על הארכת מעצרו של פולק אמר השופט אברהם הימן כי קיים חשד סביר שפולק נטל שוחד ובתמורה יצא לפועל פרויקט הולילנד.

הארכות מעצר למאיר רבין ואלי שמחיוף

בתוך כך, בית משפט השלום בראשון-לציון האריך היום ב-7 ימים נוספים את מעצרו של מאיר רבין, אחד החשודים בפרשת הולילנד.

המשטרה טענה בדיון כי "מעורבותו של רבין היא אורכית ורוחבית בכל הפרשות עליהן מדובר בימים האחרונים, כולל פרשת דנקנר-אפרתי".

השופט אברהם הימן כתב בהחלטתו כי "חלקו של רבין במארג העובדתי של הפרשות הוא מרכזי, ידו בכל ויד כל בו, ולכן - לאור חשש משיבוש החקירה יוארך מעצרו של רבין פעם נוספת, למרות שמדובר כבר בהארכת מעצר שלישית".

בנוסף, בית המשפט האריך ב-4 ימים את מעצרו של חשוד נוסף בפרשה - אלי שמחיוף, לשעבר סגן ראש עיריית ירושלים מטעם ש"ס, ששימש גם כדירקטור בחברת הבנייה דניה סיבוס.