דו"ח אמדוקס מפתיע לטובה: תרכוש מניותיה ב-700 מיליון דולר

הרווח למניה הסתכם ב-56 סנט למניה, טוב מציפיות השוק לרווח של 55 סנט למניה ■ סיפקה תחזיות לרבעון הבא וציינה כי היא צופה הכנסות של כ-750-765 מיליון דולר ורווח מדולל למניה בטווח של 55-58 סנט למניה

אמדוקס הישראלית דיווחה הלילה (ה') לאחר נעילת המסחר כי הכנסותיה ברבעון השני הסתכמו ב-744 מיליון דולר בהשוואה לתחזית החברה של 730-750 מיליון דולר. החברה הסבירה כי לתנודות בשערי החליפין הייתה השפעה שלילית על ההכנסות בסך של כ-6 מיליון דולר בהשוואה לציפיות החברה בעת פרסום התחזית.

הרווח המדולל למניה ברבעון השני, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-56 סנט למניה, טוב מציפיות השוק לרווח של 55 סנט למניה. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה החברה 50 סנט למניה.

צבר ההזמנות ל-12 החודשים הבאים בסוף הרבעון השני הסתכם ב-2.46 מיליארד דולר, עלייה של 35 מיליון דולר בהשוואה לסוף הרבעון הראשון של 2010. תזרים מזומנים חופשי ברבעון השני הסתכם ב-148 מיליון דולר.

החברה סיפקה תחזיות לרבעון הבא וציינה כי היא צופה הכנסות של כ-750-765 מיליון דולר ורווח מדולל למניה, שאינו לפי כללי חשבונאות מקובלים (non -GAAP) בטווח של 55-58 סנט למניה.

עם זאת, הדו"ח טומן בחובו 2 סוכריות משמעותיות למשקיעים במניה: ראשית, החברה הודיעה כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית לרכישה עצמית של מניות רגילות בהיקף של עד 700 מיליון דולר במהלך 12 החודשים הבאים. שנית, החברה הודיעה על רכישת חברת Streamezzo, אשר הינה ספקית של פלטפורמת פיתוח ליצירה ולהטמעה של אפליקציות אינטרנט עשירות למכשירים ניידים על פני מספר רב של מערכות הפעלה ומכשירים.

דב בהרב, נשיא ומנכ"ל אמדוקס אמר כי "אנו מרוצים מאד מהביצועים שלנו ברבעון השני של שנת הכספים 2010 ומאמינים כי התוצאות והתחזית לרבעון הבא הן עדות ליתרונות התחרותיים שלנו. יתרונות אלו מניעים את השיפור בפעילותינו הגלובלית בתחום הפרויקטים החדשים ואת חוזקנו בתחום שירותי מיקור החוץ ובשוק הכבלים והלוויין".