יבין גיל-מור מונה למנכ"ל אתר הלוחות יד 2 במקום שון תל

תל יישאר בתפקיד יו"ר החברה ■ גיל-מור שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל השירותים והמוצרים של בזק בחטיבת השיווק והוביל את הקמת אתר b144 החדש

מנכ"ל חדש לאתר יד2: יבין גיל-מור מונה למנכ"ל אתר הלוחות במקום היזם והבעלים שון תל. תל שימש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה ב-2005, והוא יישאר בתפקיד היו"ר של החברה.

גיל-מור (40) שימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל השירותים והמוצרים של בזק בחטיבת השיווק והוביל את הקמת אתר b144 החדש. בעברו היה ממקימי אתר msn ישראל ואף עמד בראשה.

תל מסר בתגובה: "הצבנו לעצמנו שורה של אתגרים לשנים הבאות ובראשם לשמור על מעמדנו כאתר מוביל. אני מאמין כי שוק לוחות האינטרנט צפוי עוד לצמוח משמעותית בשנים הללו, וכי פעילויות משלימות שלנו רק יאיצו את התהליכים. יבין הוא המועמד הראוי ביותר לתפקיד, ואני שמח שנוכל לעבוד יחד ולהצעיד את החברה ליעדים חדשים".

גיל-מור הוסיף כי "אני שמח על ההזדמנות והאמון שניתנו לי להוביל את יד 2 לשיאים חדשים".

על-פי סקר TIM לחודש מארס, אתר יד2 ממוקם במקום השביעי בקרב האתרים בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 27.2% (כמיליון גולשים מדי שבוע). בשנתיים האחרונות הרחיב האתר את פעילותו באינטרנט, עם השקת "כמה" - אתר להשוואת מחירים, "ג'וב סיטי" - לוח דרושים בבעלות משותפת עם וואלה, ומחירון רכב אינטרנטי המתחרה במחירון של "לוי יצחק".