קבוצת פישמן מקימה מרכז עיצוב יוקרתי בראשל"צ ב-12 מיליון שקל

חברת דרבן מקבוצת פישמן תסב שתי קומות בבניין "מרכז בר-און" שבבעלותה למרכז עיצוב יוקרתי על פני 10,000 מ"ר ■ במרכז, שימותג תחת השם "‏One Design Center‏", יהיו 40 חנויות ומותגי עיצוב וריהוט

‎‎חברת הנדל"ן דרבן, מקבוצת פישמן שבשליטת אליעזר פישמן, מקימה מרכז עיצוב יוקרתי באזור התעשייה ראשון-לציון מערב בהשקעה של 12 מיליון שקל.

החברה תסב שתי קומות בבניין "מרכז בר-און" שבבעלותה למרכז עיצוב יוקרתי על פני 10,000 מ"ר, כולל 1,000 מקומות חניה. במרכז יהיו 40 חנויות ומותגי עיצוב וריהוט, והוא ימותג תחת השם "‏One Design Center‏".

בניין בר-און בכללותו כולל כ-70 אלף מ"ר סמוך לנתיבי איילון ובקרבת מרכז הקולנוע החדש ‏G‏ סינמה סיטי. בבניין זה אף שוכנת מערכת עיתון "גלובס".

שטחי החנויות במרכז ינועו מ-30 עד 1,000 מ"ר, ומחירי השכירות במקום ינועו סביב 130 שקל למ"ר.

החברה מנהלת כיום מגעים מתקדמים עם רשתות וחנויות מובילות בתחום עיצוב הבית להשכרת 50% משטחי המרכז החדש. על שיווקו אחראית חברת ‏my buildings‏.

העבודות בשטח ייארכו כ-4 חודשים, והמרכז ייפתח לציבור בפברואר 2011.

לדברי יורם יוסף, מנכ"ל השיווק של דרבן, "ממחקרי שוק וקבוצות מיקוד שערכנו בחודשים האחרונים בקרב קהל הצרכנים עולה כי הקהל הישראלי מחפש מקום אחד שבו יוכל לקבל את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר, הכוונה של בעלי מקצוע ומחיר משתלם. המרכז החדש עתיד לפנות הן לקהל הפרטי והן לקהל המקצועי. המיקום של המרכז החדש ושפע החניה במקום יהפכו את ‏One Design Center‏ למקום נוח ונגיש לכל, שבו יוכל כל אחד שמשפץ את ביתו או בונה בית חדש למצוא את כל הפתרונות, הרעיונות והטרנדים העיצוביים החמים במחיר משתלם ובאיכות חסרת פשרות".

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".