תוכנית הבניין החדש של הבורסה לני"ע אושרה להפקדה

בית הבורסה לניירות ערך ייבנה על שטח של כ-3.3 דונם מאחורי מגדל שלום ■ הבניין, בן 14 הקומות, יכלול 8,950 מ"ר למשרדים מעל לקומת כניסה

תוכנית הבניין החדש של הבורסה לניירות ערך אושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב. הבניין, בן 14 הקומות, יכלול 8,950 מ"ר למשרדים מעל לקומת כניסה.

‏ כפי שפורסם ב"גלובס" לפני חודשיים, הבניין החדש של הבורסה לניירות ערך, המתוכנן בפינת הרחובות אחוזת בית ומונטיפיורי בתל אביב, יורחב ושטחי המגורים שבו יומרו לשטחי משרדים.

בית הבורסה לניירות ערך ייבנה על שטח של כ-3.3 דונם מאחורי מגדל שלום. הבורסה פועלת כבר 27 שנה במשרדיה ברחוב אחד העם בתל אביב. לפי התוכנית המקורית שאושרה למגרש החדש ניתן היה להקים בו בניין בן שמונה קומות, כולל שטחים עיקריים בייעוד למגורים בשטח של 1,800 מ"ר. בתוכנית שאושרה למתן תוקף מוקדם יותר השנה, אושרה תוספת קומות ושינוי ייעוד השטחים העיקריים ממגורים למשרדים. ‏

מטרת התוכנית שאושרה להפקדה היא להתאים את תנאי הבנייה המותרים במקום לצרכים העתידיים של בית הבורסה, הכוללים דרישות תפקודיות, ציבוריות וביטחוניות מיוחדות, הנובעות מאופי בית הבורסה בהיותו אחד ממוקדי הפעילות הכלכלית בישראל.