עובדת בכירה ברשת קו-אופ נעצרה בחשד לגניבת תווי קנייה

עפ"י החשד, מנהלת מחלקה ברשת קו-אופ הרבוע הכחול גנבה לאורך שנים מאות אלפי תווי קנייה מהרשת בשווי מאות אלפי שקלים ■ כמו כן, המנהלת סיפקה על-פי החשד תווי קנייה לבן-זוגה, לקרובי משפחתה ולמכרים

לבית משפט השלום בתל-אביב הובאה הבוקר (ב') עובדת בכירה ברשת קו-אופ הרבוע הכחול, שנעצרה אתמול (א') בחשד להונאה.

העובדת, מנהלת אחת המחלקות, שאחראית גם על סליקת תווי הקנייה של הרשת, חשודה בכך שבמהלך השנים האחרונות נהגה לגנוב מאות אלפי תווי קנייה מהרשת. בעזרת תווים אלה ביצעה החשודה מאות רכישות, בהן של תכשיטים יוקרתיים ומוצרי צריכה.

על-פי החשד, מדובר בגניבות שבוצעו לאורך שנים שהיקפן נאמד במאות אלפי שקלים וייתכן שאף יותר מכך. מהחקירה עולה עוד כי העובדת סיפקה תווי קנייה לבן-זוגה, לקרובי משפחתה ולמכרים.

עם הפיכתה של החקירה לגלויה, עכבו חוקרי תחנת תל-אביב צפון של המשטרה 7 מעורבים בחשד לביצוע העבירות. בחיפושים שנעשו נתפסו עשרות אלפי תווים בשווי של כ-300,000 שקל וכן חשיש.

בתום החקירה 5 חשודים שוחררו בערבות ובתנאים מגבילים, אך העובדת ובן-זוגה נעצרו עד הבאתם לבית המשפט הבוקר. מעצרם של השניים הוארך ב-4 ימים.

זוהי הפרשייה השנייה שבה מעורבים עובדי הקו-אופ בחודש האחרון. כזכור, בראשית החודש נעצר עובד לשעבר ברשת בחשד שסחט באיומים חצי מיליון שקל מהנהלת הרשת.