רדוור ממשיכה לצמוח: ההכנסות ברבעון הגיעו ל-33 מיליון דולר

‎‎סמנכ"ל הכספים, מאיר משה: "אנחנו מתרכזים בגידול הפנימי של החברה. כל גידול של מיליון דולר בהכנסות מוסיף 700 אלף דולר לשורה התחתונה"‏

‎‎בפברואר אשתקד השלימה רדוור את רכישת חטיבת אלטאון מידי נורטל שנכנסה לפשיטת רגל, ומאז נראה שפני החברה השתנו ללא היכר. לאחר שנים של דשדוש, החלה רדוור לרשום גידול עקבי בהכנסות וברווח, שנמשך גם ברבעון הראשון של 2010.

החברה, המספקת לארגונים ולחברות טלקום פתרונות חומרה לניתוב עומסים באתרי אינטרנט בזמן אמת, רשמה ברבעון הכנסות של 33.1 מיליון דולר, גידול של 61.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו עדיין לא נכללו תוצאות אלטאון.

למרות שהרבעון הראשון נחשב לחלש עונתית, רשמה בו רדוור עלייה של 3.1% בהכנסות לעומת הקודם. "הפעם האחרונה בה גדלנו ברבעון הראשון לעומת הרבעון הרביעי הייתה ב-2005", אומר בסיפוק סמנכ"ל הכספים של החברה, מאיר משה.

ההוצאות התפעוליות גדלו ב-6.7% לעומת הרבעון הקודם, ל-25.7 מיליון דולר, ולדברי משה "אנחנו מגדילים את ההוצאות בצורה מבוקרת על מנת שנוכל ליהנות מהמומנטום החיובי. צריך להשקיע בשביל לקטוף את הפירות, ואת הפירות נראה בחצי השני של 2010". העלייה בהוצאות נובעת בין השאר מגיוס עובדים חדשים, כשבחברה מועסקים היום כ-660 עובדים, מהם כ-310 בישראל.

בשורה התחתונה הרווח על-בסיס ‏‏GAAP‏ ברבעון היה 0.8 מיליון דולר, לעומת הפסד של 6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. על-בסיס פרופורמה, הרוויחה רדוור 3.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.

‏‎‎‏"נמשיך לייצר מזומנים"

המספר הבולט ביותר בתוצאות הוא תזרים המזומנים מפעילות שוטפת - 10.4 מיליון דולר. בתוספת של 2.3 מיליון דולר שנכנסו לקופת החברה ממימוש אופציות עובדים, גדלה קופת המזומנים של רדוור לסך של 138.8 דולר.

משה צופה כי "החברה תמשיך בייצור תזרים מזומנים גבוה גם בהמשך השנה". בידי עובדי החברה כמיליון אופציות נוספות במחיר מימוש ממוצע של 14 דולר, אשר אם ימומשו למניות יתווספו לקופת החברה כ-14 מיליון דולר.

ברבעון הבא מעריכה רדוור כי תרשום הכנסות בטווח של 34-35 מיליון דולר, ורווח של כ-4 מיליון דולר על-בסיס פרופורמה. "התחום שלנו הוא אסטרטגי ברשת, וחברות מוציאות הרבה כספים כדי שהתעבורה ברשת תהיה מובטחת ומאובטחת. אנחנו מתרכזים כעת בגידול הפנימי בחברה, שכעת הוא מאוד משמעותי, כאשר כל תוספת של מיליון דולר בהכנסות מוסיפה כ-700 אלף דולר לשורה התחתונה", מסכם משה את הצמיחה בחברה. רדוור, הנסחרת היום לפי שווי 428 מיליון דולר, לאחר עלייה של 320% במנייתה מאז תחילת 2009, תקיים בשבוע הבא יום אנליסטים בניו-יורק. ‏‎‎‏