הרצל עוזר: "המדינה רוצה להלאים תשתיות? שתסבסד אותנו"

מנכ"ל HOT‎‏: "הכוונה להכניס את חברת החשמל לשוק תשתיות התקשורת, בלי שימוע ציבורי מסודר - היא שערורייה שאין כדוגמתה" ■ עמוס לסקר: "לנוכח המחירים בארץ, נצליח להוריד מחירים ב-25% לפחות"

‎‎‏"הכוונה להכניס את חברת החשמל, חברה ממשלתית, לשוק תשתיות התקשורת, בלי שימוע ציבורי מסודר - היא שערורייה שאין כדוגמתה", כך אמר היום (א') הרצל עוזר, מנכ"ל HOT.

"זה כמו שהממשלה תחליט לבנות עוד קניון, כי חסרים קניונים בארץ", אמר עוזר. "אני שואל את עצמי איפה אלה שמתדפקים על הדלתות בקריית-שמונה ומתחננים לסיב אופטי עד הבית?"

לדבריו, "אם המדינה רוצה לסבסד את חברת החשמל ולהתחרות בשוק הפרטי - שתסבסד אותנו, החברות הפרטיות, שתעזור לנו בפריסת תשתיות. אני מחכה שנתיים לרישיון לספק אינטרנט. עברתי אינספור שימועים עד עכשיו ומוציאים לי את המיץ. לעומת זאת, לחברת החשמל נותנים רישיון לספק שירותי תקשורת בלי להניד עפעף. זו התנהלות לא ראויה, וזו הלאמה של תשתיות".

לדברי עוזר הצטרף גם אבי גבאי, מנכ"ל בזק.

עמוס לסקר, מנכ"ל חברת החשמל, נימק את כניסתה של החברה לתשתיות תקשורת. "אם היה גוף פרטי נוסף שיכול היה להעמיד תשתיות תקשורת לצורך תחרות ב-HOT ובבזק, הייתי אומר לו: תנו להם מיד. אבל הגוף היחיד זו חברת החשמל. אין לנו שום עניין להיכנס לעולם התוכן. אנחנו רוצים להיות ספקי תשתיות למפעילים הקיימים. הנחת העבודה שלנו היא שלנוכח המחירים בארץ נצליח להוריד מחירים ב-25% לפחות".