באבו-דאבי מוכנים לשלם הרבה כדי להביא קבוצה לצ'מפיונס ליג

מנצ'סטר סיטי תשלם לשחקניה בונוס כולל של 1.1 מיליון ליש"ט במידה והקבוצה תצליח לסיים במקום הרביעי בפרמיירליג ולהעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה; כל אחד מהשחקנים הבכירים יקבל כ-70 אלף ליש"ט

שחקני מנצ'סטר סיטי ירוויחו בונוסים של עד 70 אלף ליש"ט לכל אחד במידה ויצליחו לסיים במקום הרביעי בפרמיירליג ויעפילו לצ'מפיונס ליג בעונה הבאה. כך מפרסם היום (ג') "הדיילי מייל". הסיטי תארח מחר את טוטנהאם במשחק שהוא למעשה קרב ישיר על המקום הרביעי, מחזור אחד לפני תום העונה.

בעלי הקבוצה, גוף ההשקעות של שליטי אבו-דאבי (ADUG), הבטיחו לכלל שחקני הסגל בונוס כולל של 1.1 מיליון ליש"ט במידה והקבוצה תסיים במקום הרביעי. שחקני ההרכב הקבועים, דוגמת קרלוס טבז, קרייג בלאמי ושיי גיבן, אמורים לקבל נתח גדול יותר מהעוגה.

יתר על כן, שחקני הסיטי מקבלים העונה פרמיות שנעות בין 1,600 ל-2,000 ליש"ט לשחקן עבור כל נקודת ליגה.

ב"טיימס" דווח לאחרונה כי במידה וסיטי תצליח לסיים במקום שממנו מעפילים לצ'מפיונס ליג, היא תקצה בקיץ סכום פנומנאלי של כ-200 מיליון ליש"ט לרכש. הסיטי שולחת השנה שלושה נציגים לרשימת 20 שחקני הכדורגל המרוויחים בעולם: עמנואל אדבאיור, שמרוויח שכר בסיס של כ-7.3 מיליון ליש"ט בעונה (מקום שישי בעולם); קרלוס טבז (כ-6.9 מיליון ליש"ט, מקום שמיני); קולו טורה (5.6 מיליון ליש"ט, מקום 16).