סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

רשת סופר-פארם, שמגדילה השנה באופן ניכר את תקציבי הפרסום שלה, כובשת השבוע את המקום הראשון בטבלת המותגים המושקעים עם אירוע "החיים הטובים" בנמל תל-אביב. החברה שומרת על מסורת האירועים השנתית שלה, והאירוע הפעם כולל מגוון מתחמים, פעילויות ואטרקציות. משרד הפרסום הוא, כרגיל, באומן-בר-ריבנאי.

למקום השני הגיעה 012 סמייל, המפרסמת באמצעות אייל קיציס ודנה אינטרנשיונל את מסלול השיחות הפנים-ארציות. יש לציין כי קטגוריית השיחות הפנים-ארציות הפכה לאחרונה למוטת מחיר המאופיינת במבצעי הארד סייל אגרסיביים.

תנובה ממשיכה לפרסם באמצעות מקאן-אריקסון את מבצע "משכנתא לשנה" ולהציג את הזוכים הרבים של המבצע. מכיוון שמדובר על 40 אלף שקל המוגרלים מדי יום חול, ניתן לשער כי לקמפיין יש עלויות גבוהות במיוחד בנוסף למחירי המדיה שלו.

שירותי בריאות כללית בולטת השבוע עם קמפיין חינני במיוחד תחת הסלוגן "רופא ילדים און ליין". משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון, שלאחרונה אימץ לעצמו את התוספת WEB 3 לשמו, וניכר במשרד שהוא מאמין באמת ובתמים באינטרנט בכך שהוא מייצג, ואולי אף מפנה את לקוחותיו לשירותים מבוססי רשת, כמו לאומי דיגיטל ועתה רופא ילדים און ליין.

עונת פרסום המזגנים החלה באופן רשמי עם הכניסה של מזגני טורנדו למקום החמישי בטבלה. רבות דובר על החיבור של משרד איכותי כמו שלמור-אבנון-עמיחי, שמיעט לעסוק בקמעונאות, עם מותג עממי כמו טורנדו, שגיבש זהות פרסומית מובהקת אצל אדלר-חומסקי & ורשבסקי. החלפת משרדי הפרסום בולטת בקו הקריאטיבי השונה והמעניין שאנו מגלים, וניכר בטורנדו שהוא מותג בשל שהחליט לעשות את הצעד הבא באבולוציה שלו: מעממיות ליוקרה.

המותגים המושקעים

1. סופר-פארם - 1,202,295 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

2. 012 סמייל - 1,100,245 שקל - באמצעות גלר-נסיס פובליסיס

3. תנובה - 1,061,318 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. שירותי בריאות כללית - 1,037,176 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. מזגני טורנדו - 990,417 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 30/04/10-06/05/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.