עסקה חדשה לאלווריון באיטליה בהיקף כספי של 4 מיליון דולר

פתרונות ה-BreezwMAX של אלווריון ישמשו את NGI האיטלקית, הקשורה בקבוצת בריטיש טלקום איטליה, להרחבת רשת התקשורת שלה

עסקה חדשה לאלווריון עם חברה מאיטליה הקשורה בקבוצת בריטיש טלקום איטליה. החברה דיווחה היום (ג') כי פתרונות ה-BreezwMAX שלה ישמשו את NGI האיטלקית להרחבת רשת התקשורת שלה. היקף העסקה הוא למעלה מ-4 מיליון דולר עבור אלווריון.

מניית אלווריון נסחרה היום בירידה של עד 5%, ועם ההודעה על העסקה תיקנה במקצת לירידה של 2%, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו היא מאבדת 3% מערכה.

הרשת של NGI מספקת שירותי גישה מהירה לרשת ללקוחות עסקיים ופרטיים באזורים מרוחקים. NGI מציעה שירותי תקשורת בפס רחב ברחבי איטליה מ-1999 ומספקת כיום לכ-20 אלף לקוחות.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר כי "אנו שמחים להרחיב את השותפות הארוכה שלנו עם NGI. נסייע לה להפוך את הרשת שלה לרווחית יותר ועמידה יותר, ולהרחיב את הקיבולת שלה".

"אלווריון היתה הבחירה הטבעית שלנו בהתחשב בניסיון המצוין שיש לנו בעבודה עם החברה, הציוד שלה והעמדה שלה בכל הקשור בבניית רשתות WiMAX באזורים מאתגרים", אמר לוקה ספאדה, מנכ"ל NGI.

אלווריון, בניהולו של ערן גורב, מספקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב, תוך התמקדות בטכנולוגיית WiMAX. החברה נסחרת בישראל ובוול סטריט לפי שווי של 174.03 מיליון דולר.

החברה דיווחה בשבוע שעבר על הכנסות בהיקף 51.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010, ירידה של 13.8% לעומת הרבעון הקודם וירידה של 23.5% לעומת המקביל ב-2009. אלווריון רשמה הפסד רבעוני במונחי non-GAAP של 3.7 מיליון דולר, שהם 6 סנט למניה. מה שתרם רבות לירידה בהכנסות וברווח היתה ירידה של 5.9% במשלוחי ה-WiMAX לעומת הרבעון הקודם לרמה של 47.9 מיליון דולר.