סילביו ברלוסקוני ישלם לאשתו בנפרד 300 אלף אירו בחודש

זאת במסגרת הסדר גירושים ■ ‎‎ורוניקה לאריו, אשתו השנייה של ‎‎ראש ממשלת איטליה, תסתפק ב-10% מהסכום שתבעה בתחילה - 3.5 מיליון אירו‏

‎‎ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, ישלם לאשתו השנייה, ורוניקה לאריו, פחות מ-10% מהתשלום החודשי שהיא דרשה במסגרת הסדר גירושים - כך דיווח העיתון האיטלקי "‏Il Sole 24 Ore‏", מבלי לציין את מקורותיו.

לפי העיתון, לאריו תקבל 300 אלף אירו בחודש ואת זכויות השימוש בווילה שבבעלות הזוג ליד מילאנו.

לאריו דרשה תחילה סכום של 3.5 מיליון אירו בחודש, לפי העיתון. הסכום החדש נכלל בטיוטת הסכם שנדונה בשבת האחרונה בבית דין במילאנו.

‎‎התפשר על הווילה

‏גם יתר עיתוני איטליה דווחו היום (ג') על גיבוש הסכם בין ברלוסקוני לרעייתו, שהגישה תביעת גירושים בטענה כי בעלה ניהל מערכת יחסים עם נערה בת 17-18.

לפי סוכנות הידיעות אנס"א, מקורות משפטיים משני הצדדים מסרו כי הם קרובים להסכם. במספר ידיעות נאמר כי לאריו הסכימה להפחתת דמי המזונות שדרשה, לאחר שברלוסקוני הסכים לאפשר לה להמשיך להתגורר בווילה המפוארת הסמוכה למילאנו.

עדיין לא גובשו תנאי המשמורת על 3 ילדיהם של בני-הזוג, בגילאים 25, 23 ו-21, לרבות תפקידיהם האפשריים בעתיד באימפריית העסקים של ברלוסקוני.

ורוניקה לאריו, בת 53, הודיעה במאי 2009 על כוונתה להתגרש מבעלה המיליארדר שהפך לפוליטיקאי, לאחר שהתברר כי הוא נכח במסיבת יום הולדת 18 של דוגמנית מתחילה בנאפולי. היא טענה כי היא אינה יכולה להמשיך לחיות עם גבר ש"מבלה במחיצת קטינות".

‎‎הכחיש מעורבות

‏‎‎ברלוסקוני, בן 73, הכחיש כי היה מעורב רומנטית עם הנערה מנאפולי, אך לאחר מכן היה מעורב בשערורייה נוספת, שבה נערת ליווי טענה כי שכבה איתו וקיבלה תשלום עבור השתתפות במסיבות במעונו ברומא. ברלוסקוני טוען כי הוא מעולם לא שילם עבור מין.

לפי החוק האיטלקי, הליכי גירושים יכולים להתחיל רק 3 שנים אחרי השגת הסכם פרידה. רק שני ילדיו של ברלוסקוני מנישואיו הראשונים מכהנים בתפקידים בכירים באימפריית המדיה שלו. פייר-סילביו הוא סגן יו"ר חברת השידור מדיהסט, והבת מארינה היא יו"ר חברת ההוצאה לאור מונדאדורי מקבוצת פינאינבסט. ‏‎‎‏