המכרז לא נסגר: אלווריון עלתה שלב במכרז WiMAX בהודו

החברה הישראלית, שחברה לשתי חברות זרות, התקדמה במכרז של BSNL ההודית, אך הדיבורים על זכייה סופית שלה עדיין מוקדמים

יצרנית פתרונות ה-WiMAX אלווריון התקדמה במכרז של ענקית התקשורת ההודית BSNL לספק לה שירותי תקשורת בפס רחב. כך מדווח האתר "Myiris". בתגובה, מניית אלווריון מחקה היום (ה') ירידה חדה של יותר מ-5% בפתיחה.

לפי הדיווח, אלווריון הייתה אחת מבין 5 חברות שהתמודדו במכרז לאספת שירותי התקשורת ל-BSNL. אלוויון חברה לחברות Adishwar ו-Ampoules והן התמודדו יחדיו במכרז, וכאמור עלו שלב. המתמודדת החמישית - Take Solution, שגובתה על ידי ZTE הסינית - לא עברה לשלב המתקדם. חברה נוספת במכרז היא Teracom, אשר מגובה על ידי סיסקו .

גורמים המקורבים לנושא מסרו ל"גלובס", כי המכרז טרם סגור והדיבורים על זכייה סופית של אלווריון מוקדמים מדי. אלווריון עדיין לא קיבלה הודעה רשמית מ-BSNL וכמובן שלא קיבלה עדיין הזמנות או חוזים חתומים. דובר חברת אלווריון טרם הגיב לידיעה.

המכרז ההודי הינו לאספקת 7,000 רכזות WiMAX (רשתות תקשורת אלחוטיות בפס רחב) ל-BSNL, בהיקף כספי שמוערך בעשרות מיליוני דולרים עבור אלווריון. החברה הממשלתית ההודית מתכננת השקעות תקשורת בהיקף כולל של 3.2 מיליארד דולר השנה.

מדובר בבשורה חיובית עבור אלווריון, שלאחרונה הוזכרה בהקשרים שליליים של פיטורי 20% מהעובדים על רקע מצב פיננסי לא יציב. ערך גורב, מנכ"ל החברה, אמר מוקדם יותר השבוע כי "המשבר עדיין לא מאחורינו", אך במקביל הדגיש כי אלווריון רואה את "האור בקצה המנהרה".