חוזר לישראל: קלינגר חתם בהפועל ב"ש

אחרי ארבע שנים בהן עבד בקפריסין, חוזר המאמן לליגת העל ■ ירוויח כ-150 אלף דולר בעונה הקרובה ■ אמר לאחר החתימה: "המועדון הזה צריך להיות בצמרת הכדורגל הישראלי"

ניר קלינגר, שעבד בארבע השנים האחרונות בליגה הקפריסאית, חוזר לישראל. המאמן חתם היום (ה') רשמית על חוזה לעונה אחת בהפועל ב"ש, במהלכה הוא צפוי להרוויח כ-150 אלף דולר. בחוזה קיימת אופציה לשנתיים נוספת.

קלינגר אמר אחרי החתימה: "אני שמח לחזור לישראל ובמיוחד למועדון כמו הפועל ב"ש. מדובר במועדון מוביל שיכול וצריך להיות בצמרת הכדורגל הישראלי. אני מאמין שבעבודה קשה של כל הגורמים, כולל ההנהלה, השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים, נוכל לעמוד ביעדים ולהשתלב בצמרת".

אלונה ברקת, הבעלים של הקבוצה, אמרה: "בחרנו בניר כמאמן, בין השאר, בזכות הניסיון שלו כמאמן, אישיותו וההישגים המוכחים שלו בארץ ובחו"ל. אנחנו רוצים להמשיך השנה את ההתקדמות של הפועל ב"ש כדי לכבוש למועדון את המקום הראוי לו בצמרת. לפנינו עוד דרך ארוכה וקשה אבל כולנו מחויבים לעשות השנה עוד צעד אחד לעבר היעדים שהצבנו לנו".

זהו המאמן השישי שעובר בב"ש במהלך מאז רכשה ברקת את המועדון ב-2007. קדמו לקלינגר ויקו חדד, גיא עזורי, גיא לוי, מרקו בלבול וגילי לנדאו.