חברת Braun מודיעה על ריקול לשני דגמים של מייבשי שיער

זאת לאחר שמספר מייבשי שיער לא עמדו בתקני האיכות של החברה ■ מדובר במייבשי שיער מהדגמים Braun Satin Pro ו-Braun Satin Hair Color שיוצרו בין אפריל 2007 לנובמבר 2008

חברת Braun הודיעה היום (א') על ריקול למייבשי שיער מהדגמים Braun Satin Pro ו-Braun Satin Hair Color, שיוצרו בין אפריל 2007 לנובמבר 2008. זאת, לאחר שמספר קטן של מייבשי שיער לא עמדו בתקני האיכות של Braun ומהווים סיכון בטיחותי כאשר לא משתמשים בהם על-פי הוראות השימוש.

על-פי הודעת החברה, קיים סיכון קטן שמייבשי השיער האמורים יקצרו, יתחממו יתר על המידה ואף יתלקחו אם יישארו מחוברים לשקע החשמל בסביבה לחה מאוד, גם כאשר הם כבויים. לפיכך, הצרכנים שבשרשותים מייבשי שיער מהסדרות הללו מתבקשים לנתק מיד את המכשיר משקע החשמל ולא להשתמש בו עוד.

מייבשי השיער שיש להחזירם הינם מדגם 3549 הנושאים קודי ייצור מ-701 ועוד 852. מספר דגם המוצר מודפס על גבי לוחית הזיהוי בידית מייבש השיער, ואילו קוד הייצור מודפס על רשת הכניסה ונראה לעין לאחר שמסירים את מסנן ההגנה בגב המכשיר.

לבירור קוד הייצור של המכשיר מתבקשים הצרכנים לזהות את דגם המוצר על גבי לוחית סוג המוצר שעליו, לנתק את המכשיר מהחשמל ולהסיר את מסנן ההגנה בחלקו האחורי של מייבש השיער.

קוד הייצור מודפס על הרשת הפנימית (ייתכן כי יהיה צורך לנקות את האזור).

צרכנים שווידאו כי קוד הייצור של המכשיר המסוים שברשותם הינו בין 701 ל-852 מתבקשים להתקשר למוקד שהוקם במיוחד למטרה זו - שיחת חינם: 1-800-666775 - על מנת לקבל הנחיות לביצוע החזרה והחלפה של המוצר.