די מדיקל מזנקת 16%: תנסה לגייס 20-25 מיליון דולר בנאסד"ק

עפ"י התשקיף, אסטרטגיית החברה בשנים הקרובות היא לחדור קודם כל למדינות ה-BRIC (ברזיל, רוסיה, הודו וסין), מקסיקו ואירופה, ע"י ניצול היתרון היחסי של החברה בעלויות הייצור הנמוכות של מוצריה וחתימת הסכמי הפצה נוספים בשווקים אלה

בהנהלת חברת הביומד די מדיקל לא נרתעים מהנפילות בבורסה המקומית, ובבורסות של ניו-יורק, בשבועות האחרונים. החברה הודיעה הבוקר (ד') כי הגישה לרשות לניירות ערך האמריקאית בקשה לרישום ופרסמה טיוטא פומבית של תשקיף לקראת הנפקה בנסדא"ק.

החברה תנסה לגייס כ-20 עד 25 מיליון דולר. את ההנפקה יובילו בארה"ב החתמים Rodman& Renshaw ו-Think Equity. הסימול של החברה בנסדא"ק יהיה DMED.

שווייה של די מדיקל בתל-אביב עומד על כ-160 מיליון שקל, כ-42 מיליון דולר, כך שאם החברה תצליח בגיוס הרי שמדובר בדילול מאוד משמעותי לבעלי המניות הקיימים.

על פי התשקיף, אסטרטגיית החברה בשנים הקרובות היא לחדור קודם כל למדינות ה-BRIC (ברזיל, רוסיה, הודו וסין), מקסיקו ואירופה, על ידי ניצול היתרון היחסי של החברה בעלויות הייצור הנמוכות של מוצריה וחתימת הסכמי הפצה נוספים בשווקים אלו.

כמו כן, מתכננת החברה להרחיב את נוכחותה באירופה למדינות נוספות. במקביל, תמשיך החברה במאמצי המחקר והפיתוח על מנת להרחיב את סל המוצרים ולהפחית את עלויות הייצור.

די מדיקל מדווחת בתשקיף על כוונתה לבצע מיתוג מחדש של מוצריה תחת המותג "SPRING" המדגיש את הטכנולוגיה הבסיסית של משאבות האינסולין אותן מייצרת ומפתחת החברה המופעלות על ידי קפיץ (Spring based- delivery) ולא על ידי מנוע וגיר כמו יתר משאבות האינסולין הנמכרות כיום. השימוש במנגנון הקפיץ מאפשר לחברה להקטין את עלויות ייצור מוצריה, להפחית את מספר התקלות המכניות ולהגביר יכולת הבקרה על המוצר. כמו כן, טכנולוגית הקפיץ מאפשרת גמישות בעיצוב המוצר וגודלו ותורמת באופן משמעותי לנוחות המשתמש ותחזוקת המוצר.

את התשקיף עבור די מדיקל ערכו עוה"ד יורם ל.כהן, דנה ליבנה-זמר, סיגל כספי ממשרד יורם ל.כהן, אשלגי, אשל, בשיתוף המשרד האמריקאי Torys.