לראשונה בישראל: טכנולוגיית תלת-מימד גם באינטרנט. ערוץ 10 יוצא בימים אלה בקמפיין אינטרנטי בתלת-מימד לתוכנית "הישרדות אולסטארס" שתעלה לאוויר ב-6 ליוני.
את הקמפיין הפיקה חברת הפרסום והשיווק לצעירים "לעומק התודעה" בעלות מדווחת של כ-400 אלף שקל, והוא יעלה באתרים המובילים, בהם וואלה, נענע10, תפוז, FXP ופליקס.
הקמפיין מבוסס על הטכנולוגיה של חברת הסטארט-אפ הישראלית Eyeblaster, כאשר הבאנרים והמיני-סייט יוגשו בטכנולוגיית תלת-מימד, וכן יתאפשר לגולשים להתחבר באמצעות הבאנר לפייסבוק ולראות מי מהחברים שלהם עשה Like ולמעשה אישר את הצפייה בפרק הבכורה.
יש לציין כי הצפייה בקמפיין ובפרק הבכורה יהיו אפשריים רק באמצעות משקפיים מיוחדות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.