תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

‎‎משרד הפרסום זרמון-גולדמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת בסט ביי - כך נודע ל"גלובס". לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2009 עמד היקף תקציב הפרסום המשותף של שני המותגים, בסט ביי וביג בוקס, על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון.

התקציב יצא למכרז לפני מספר שבועות, והתמודדו עליו משרדי הפרסום יהושע ‏TBWA‏, באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס, זרמון-גולדמן ופוגל-אוגילבי.

תקציב בסט ביי טופל עד כה בפרסום שנהב, ואילו תקציב ביג בוקס טופל בגלר-נסיס, שנכנס לטיפול בתקציב לאחר המיזוג עם פובליסיס-אריאלי, שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

ב-2006, עם השקת ביג בוקס, הועבר תקציב הפרסום שלה לפובליסיס-אריאלי, למרות שתקציב בסט ביי טופל בפוגל-אוגילבי. ואולם, הפיצול לא החזיק מעמד: תקופה קצרה לאחר ההשקה הועבר גם תקציב בסט ביי לאריאלי.

הבסיס להעברת התקציבים לאריאלי היה מסחרי: מיוז, שרכשה אז את המדיה לתקציבי קבוצת פישמן (בעלת השליטה בביג בוקס ובסט ביי), שיתפה פעולה עם אריאלי, שרכש אז את המדיה שלו דרכה.

מספר שנים לאחר מכן הפקידה קבוצת פובליסיס את ניהולו של פרסום אריאלי בידי יאיר גלר ומשה נסיס - מבעלי גלר-נסיס, כחלק מבניית חברת אחזקות של קבוצת פובליסיס בישראל.

מזרמון-גולדמן לא התקבלה תגובה.

* ‏‎‎אליעזר פישמן הוא בעל השליטה בעיתון "גלובס".